rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

تتر یکی از مهم ترین استیبل کوین های موجود در بازار است. تتر را به عنوان دلار دیجیتالی هم شهرت دارد. قیمت تتر ثابت است و پای ثابت معاملات رمزارزها است. امکان خرید و فروش تتر از طریق صرافی های دیجیتال امکان پذیر می باشد.

تتر مهمترین استیبل کوین در رمزارزها می باشد. تتر یکی از رمز ارزهایی می باشد که برای مبادله با سایر ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگامی که در دیگر بازارهای ارزهای دیجیتال شاهد افت قیمت هستیم.

شما می توانید با تبدیل کردن رمزارز خود به تتر گام تاثیرگذاری در بالا بردن ارزش دارایی هایتان بردارید. در این مقاله تترلند قصد دارد شما را با قیمت تتر بیشتر آشنا کند پس در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت تتر

قیمت تتر

تتر یک ارز پایدار دیجیتال می باشد که قیمت آن جوری گذاشته است که برابر با قیمت 1 دلار آمریکا باشد. ایده ایجاد ارز دیجیتال این  بود که، مردم  بتواند از آن ها مثل دلارهای دیجیتال استفاده کنند.

تتر یک ارز قانونی یا ابزار مالی نیست. مالکیت این رمزپایه مبنای هیچگونه حقوق قراردادی، ادعاهای حقوقی یا ضمانت خسارت نیست. تتر یک بانک نیست. Token USDT جریمه قانونی نیست و تحت پوشش بیمه سپرده نمی باشد، بنابراین تلاش برای دور زدن کنترل های سنتی دولتی و نظارتی بسیار مکرر است. تتر در کشورها و مکانهایی که رمزنگاری را تنظیم نمی کنند کار نمی کند. معاملات از نظر انطباق موسسه مالی بسیار نامنظم است.

 علاوه بر قیمت تتر به دلار، یه یورو و یوان هم محاسبه می شود که:

قیمت تتر به یورو: 0.8244

قیمت تتر به یوان: 6.5463

نحوه خرید و فروش تتر

باید در نظر داشت که خرید تتر برای افرادی که در ایران زندگی می کنند کاری بسیار سخت و با دشواری های فراوان است. اما شما می توانید با مراجعه به صرافی های آنلاین مانند تترلند خریدی راحت و آسان داشته باشید.

در این نوع صرافی های دیجیتال شما پس از ساختن حساب کاربری و احراز هویت می توانید حساب خود را از طریق درگاه بانک شارژ ریالی کنید و در فرایند فروش و خرید تتر از طریق صرافی مورد نظر خود اقدام کنید.

با اینکه قیمت تتر همیشه ثابت است و برابر با یک دلار آمریکا می باشد. اما با توجه به نرخ تبدیل دلار به ریال این بازار هم می تواند نوساناتی را تجربه کند. اما برای تبدیل تتر به دیگر ارزهای دیجیتال خرید تتر بسیار توصیه می شود.

تتر

خرید تتر

شما پس از افزایش موجودی حساب کاربری خود در صرافی مورد نظر با بررسی دقیق بازار و کسب اطلاعات درباره این ارز دیجیتال در زمینه قیمت آن می توانید سفارش خود را با توجه به قیمت تتر ثبت کنید.

با توجه به این امر که تمام معاملات در فضای آنلاین و به صورت آنلاین انجام می شود. برای خرید تتر حتما به یک صرافی دیجیتال معتبر مراجعه کنید تا دچار مشکلات فضای مجازی و کلاهبرداری نشوید.

صرافی های دیجیتالی مانند تترلند به شما این اطمینان را می دهند که با خیالی راحت اقدام به خرید تتر کنید.

 

نظرات (۱)

ببخشید میخواستم بدونم عمل بینی فانتزی هزینه ش چقدره حدودا؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی