rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

همه ما میدانیم که آخرین مرحله هر آرایشی پنکک میباشد. پنکک در اصل اتمام کننده و فیکساتور تما آرایش ما است. اما استفاده از این وسیله آرایشی اصولی دارد که اگر به درستی از آن پیروی نشود ممکن است آرایش شما را بطور کل خراب کند که این موضوع میتواند برای کسی که ساعت ها روی آرایشش وقت گذاشته است فاجعه بار باشد.

در این بین جنس پنکک ای که استفاده می کنید هم بسیار مهم میباشد. در این مقاله با روبی سان همراه باشید تا به شما یک پنکک با کیفیت معرفی کنیم.

پنکک

پنکک روبی سان، خاصیت پوشانندگی بالا دارد و به واسطه کیفیت بالای محصول جلو اکسیژن پوست را نمی گیرد به همین دلیل پوست شما می تواند زیر لایه آرایشی که روی پوست ایجاد می کنید هوا بخورد. در نتیجه شما پوستی شاداب و یکدست خواهید داشت. ویژگی های منحصر به فرد این محصول خاص روبی سان:

دارای 9 رنگ فوق العاده

پوشش دهی مناسب

بافت نرم و ابریشمی

مناسب برای استفاده پس از کرم پودر

قابلیت استفاده تنهایی

آخرین مرحله آرایش را شما با استفاده از این ابزار آرایشی تکمیل می کنید. کرم پودر و پنکک هر دو محصولات آرایشی پوست است که می توانند لکه های قهوه ای که روی پوست ایجاد شده است را بپوشانند. ابتدا کرم پودر بزنید و با کمک آن بیس آرایش تان را ایجاد کنید. زمانی که تمام مراحل آرایش صورتتان را انجام دادید می توانید از پنکک استفاده کنید. همانطور که در خرید ریمل و خرید ریمل حجم دهنده به نوع مژه هایتان توجه می کنید و یا در خرید کانسیلر و کرم پودر و  کانسیلر جامد به نوع و ویژگی های پوستتان توجه می کنید باید برای خرید این محصول آرایشی هم ویژگی پوستتان را مد نظر قرار دهید.

این محصول آرایشی علاوه بر پوشانندگی بالایی که روی لکه های قهوه ای پوست دارد می تواند آرایش شما را تثبیت کند. یکی از راه های افزایش مدت ماندگاری آرایش استفاده از پنکک است. وقتی این ماده آرایشی روی کرم پودر قرار می گیرد ماندگاری آن را نیز بالا می برد. یا حتی زمانی که میخواهید رژ لب بزنید کافی است ابتدا لب هایتان را به پد پنکک آغشته کنید و بعد از آن رژ لب جامد بزنید. تاثیر معجزه آسا پنکک را مشاهده خواهید کرد.

با خرید پنکک با کیفیت دارای چربی و رطوبت کنترل شده ای است که می تواند برای پوست های چرب و خشک بسیار مناسب باشد. پوست در طول روز چند بار چربی تولید می کند. اگر میزان چربی تولید شده زیاد باشد پوستتان چرب و اگر کم باشد پوستتان خشک خواهد بود. زمانی که از وسیله آرایشی استفاده می کنید چربی تولید شده توسط پوست را کنترل می کند.

پنکک روبی سان

برای اینکه بتوانید تاثیرگذاری این وسیله آرایشی را روی پوست تان افزایش دهید حتما خرید این محصول را از فروشگاه های معتبر آرایشی انجام دهید. مواد اولیه این محصول آرایشی اگر اصل و استاندارد باشد دارای بافت نرم و آرایشی است نه سفت و محکم. این پودر ابریشمی روی پوست تان به خوبی می نشیند و شما را زیبا می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی