rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

پودرسازان یکی از مجموعه های تولید کننده پودر سنگ و سنگ نمره کشورمان است. این مجموعه تولیدی در استان قم قرار دارد. استان قم یکی از بزرگترین منابع سنگ کشور را در خود جای داده است. مجموعه پودرسازان از بهترین سنگ های موجود در معادن سنگ قم محصولات پودر سنگ و سنگ نمره را تولید و به بازار عرضه می کند.

محصولات پودرسازان چیست؟

پودرسازان تولیدی تخصصی پودر سنگ و سنگ نمره است. بهترین سنگ های موجود در معادن سنگ قم در این مجموعه استخراج شده و با دستگاه های سنگ کوب و فک های قدرتمند خردکننده سنگ خرد می شوند.

پودرسازان

پودر سنگ پودرسازان

 از این سنگ ها انواع پودر سنگ در مش بندی های مختلف و رنگ های متنوع ساخته می شود. پودر سنگ یکی از مصالح بسیار مهم و ارزشمند است که کاربردهای بسیاری در صنعت ساختمان سازی دارد. پودر سنگ از کوبش سنگ های مختلف موجود درمعادن به دست می آید و در نتیجه دارای ویژگی های فیزیکی و شیمیایی این سنگ ها خواهد بود. یکی از این ویژگی ها، رنگ آن است. به دلیل اینکه سنگ های پر مصرفی نظیرآهک و کربنات کلسیم معمولا سفید رنگ هستند، پودر سنگ تولید شده از این کانی های معدنی هم سفید رنگ خواهد بود. بعضی از انواع پودر سنگ‌ نظیر پودر سنگ‌ آهک، پودر سنگ‌ کربنات کلسیم و پودر سنگ‌ مرمریت سفیدرنگ هستند و بنابراین تشخیص آنها از سیمان سفید ممکن است کمی سخت باشد.

انواع پودر سنگ پودرسازان

  • پودر سنگ‌ سوپر
  • پودر سنگ‌ سفید (پودر آهک و کربنات کلسیم)
  • پودر سنگ‌ رنگی (از منشاء اصلی که همان طبیعت است گرفته می‌شود)
  • پودر سنگ‌ بنونیت
  • پودر سنگ‌ شن و ماسه
  • پودر سنگ‌ مرمریت
  • پودر سنگ‌ گرانیت
  • پودر سنگ‌ دولومیت

سنگ نمره پودرسازان

یکی دیگر از محصولات پودرسازان قم سنگ نمره و سنگ نمره جوشقان است. ابتدا سنگ ها در قطعات بسیار بزرگ از معادن استخراج شده و به کارخانه منتقل می شوند سپس با دستگاه های سنگ کوب سنگ ها خرد شده و به قطعات کوچک تر تقسیم می شوند. سپس این کار در چند مرحله انجام می شود تا سنگ ها همگی به اندازه مورد نظر برسند. با سرند کردن خرده سنگ ها به چند دانه بندی مختلف تقسیم شده و هر کدام با یک نمره شماره گذاری می شوند. به این ترتیب سنگ نمره یک تا نمره پنج به دست می آید. همچنین سنگ ها در سایز خشخاشی و شکری نیز به دست می آیند. سنگ نمره جوشقان بیشتر در مصارف زینتی و نمای ساختمان کاربرد دارد. البته کاربرد هر نمره سنگ متفاوت است.

پودرسازان

چرا پودرسازان بهترین پودر سنگ را تولید می کند؟

چیزی که پودرسازان قم را متمایز می سازد این است که درصد بسیار کمی آهک در ترکیب پودر سنگ پودرسازان وجود دارد و همین نکته باعث می شود این پودر سنگ بسیار نرم باشد و در ترکیب آن با سیمان سفید به مقدار کمتری سیمان سفید نیاز باشد. همچنین پودرسازان به علت قرار گیری در استان قم و دسترسی به مسیرهای اصلی کشور با سرعت بیشتری سفارشات شما را به مقصد می رساند.

در صورتی که شما نیز به پودر سنگ یا سنگ نمره احتیاج دارید می توانید برای خرید به وبسایت پودرسازان مراجعه کنید.

 

  • ۹۹/۱۰/۱۰
  • rubi sun

پودرسازان

نظرات (۱)

اینجا درباره عمل بینی مینویسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی