rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

همه شما میدانید که کاربرد کرم پودر کاور کردن پوست صورت در هنگام آرایش و پوشاندن نقص های آن میباشد. از کرم پودر برای استفاده روزانه در آرایش و داشتن پوستی صاف و یکدست استفاده میشود. کرم پودر کاور بسیار بالایی دارد و میتواند تمام لکه های صورت و جای جوش ها را بپوشاند به همین دلیل خانم ها به استفاده از کرم پودر علاقه زیادی دارند.

اما این روز ها روش های زیادی با پیشرفت تکنولوژی به دنیای مد و زیبایی آمده است که جایگزین روش های قدیمی و مرسوم شده است. برای مثال استفاده از تتوی رژ لب به جای زدن رژ لب یا استفاده از کرم پودر دائم به جای کرم پودر جالب است نه؟ اما آیا استفاده از این روش جایگزین مناسب و بی خطری است؟

با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما درباره استفاده از هریک از این دو روش اطلاعات کاملی بدهیم.

کرم پودر

استفاده از کرم پودر روزانه 

شاید کمی از شما وقت بگیرد که کرم پودر به صورت بزنید و آن را در طول تمدید کنید. و آخر شب آن را با روش های مناسب پاک کنید. اما استفاده از کرم پودر روزانه می تواند همیشه شما را زیبا کند.علاوه بر زیبایی می توانید از کرم پودرهای استفاده کنید که دارای ویتامین ها و روغن های طبیعی استفاده کنید که می توانند پوستتان را مراقبت و رسیدگی کنید.

در روش کرم پودر دائمی شما برای آرایش از یک ضدآفتاب استفاده می کنید و بقیه روال آرایشی تان را انجام می دهید. در روش های سنتی می توانید از کرم پودر حاوی spf استفاده کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

کرم پودر روزانه هزینه زیادی را برای شما ایجاد نمی کند.

زمانی که می خواهید کرم پودر بخرید آن را نتاسب با پوستتان انتخاب می کنید و بدون دغدغه و با آرامش خیال استفاده می کنید. اما یکی از بزرگترین مسائلی که در مورد کرم پودر دائم وجود دارد موضوع ایجاد حساسیت و آلرژی در آن است. اگر پوستی حساس دارید در مورد انجام روش مزو وایت کمی بیشتر تحقیق کنید و سپس اقدام کنید.  این نگرانی در مورد کرم پودر هرگز وجود ندارد.

کرم پودر دائم

استفاده از روش جدیدی به نام کرم پودر دائم

در این روش همانند میکرونیدلینگ با کمک سوزن های کوچک مخصوص روی صورتتان روزنه هایی ایجاد می شود و مواد روشن کننده یا رنگدانه های روشن روی پوست قرار می گیرد. با کمک روزنه های ایجاد شده مواد جذب پوست می شود. این روش با سه جلسه و به مدت هر ده روز یک بار نتیجه خواهد داد و تا شش الی هشت ماه هم روی صورتتان ماندگاری دارد این روش می تواند کمی برایتان کلاژن سازی کند و از پیری پوستتان جلوگیری کند. 

 این روش می تواند برای خانم هایی که مشغله زیادی دارند مفید باشد اما کمی صبر کنید. علاوه بر هزینه بالایی که این روش به همراه دارد شما باید هر شش ماه یک بار آن را تمدید کنید و این می تواند هزینه زیادی را برایتان رقم بزند. آیا حاضرید بابت این روش هزینه گزافی را دوبار در سال پرداخت کنید؟

پیشنهاد ما به شما به جای اینکه از کرم پودر دائم استفاده کنید می توانید کرم پودر اصل و با کیفیت بخرید و آن را با خیال راحت استفاده کنید و زیباتر بمانید.

کرم پودر باکیفیت

اما این نکته را  در هنگام خرید کرم پودر در نظر داشته باشید که کرم پودر یک وسیله آرایشی است که به طور مستقیم با پوست صورت در تماس است به همین دلیل استفاده از یک کرم پودر مرغوب و باکیفیت به شدت توصیه میشود. شاید ندانید اما بسیاری از لکه هایی که روی پوست وجود دارند به دلیل استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت و نامرغوب است.

پس در هنگام خرید، کیفیت را به قیمت ارزان نفروشید حتما لوازم آرایشی خود را از فروشگاه های معروف آرایشی مانند روبی سان که از کیفیت محصولات آن ها مطمئن هستید خریداری کنید. 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی