rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

اکثر خانم ها برای آرایش های روتین روزانه خود از کرم پودر استفاده نمیکنند اما با این وجود خرید کرم پودر لازم است. به دلیل اینکه برای آرایش های کامل و مخصوص مهمانی یا مواقع خاص برای زیر ساخت آرایشمان به کرم پودر احتیاج داریم. 

کرم پودر یک کرم فشرده شده است که بصورت جامد و مایع و در رنگ های مختلف متناسب با رنگ پوست وجود دارد. کاربرد کرم پودر در کاور کردن لکه هایی که روی پوست صورت هستند یا جای جوش و در کل برای صاف و یکدست کردن پوست صورت بکار میرود..

کرم پودر می تواند تمام لکه ها و نواحی تیره پوستتان را بپوشاند و به شما صورتی بدون عیب و نقص ارائه دهد. در این مقاله روبی سان تصمیم دارد شما را در خرید کرم پودر راهنمایی کند تا بدانید در روزهای خشک پاییز و زمستان چه نوع و مدلی از این محصول آرایش را خریداری و استفاده نمایید.

خرید کرم پودر با توجه به جنس پوست صورت

پوست هر خانمی منحصر به فرد است. پوست های خشک، مختلط و چرب یک دسته بندی کلی است که میتوان برای پوست در نظر گرفت.

هر نوع خاص پوست، باید از لوازم آرایشی و پاک کننده های آرایشی مخصوص به خود استفاده نماید. اگر می خواهیم که آرایش زیبا و پوستی سالم داشته باشیم باید از مواد آرایشی متناسب با پوست مان استفاده کنیم. 

کرم پودر به دلیل اینکه به عنوان زیرساخت آرایش و قدم اول می باشد انتخاب و خرید کرم پودر مناسب با پوست را بسیار مهم کرده است.

خرید کرم پودر

خانم هایی که پوست چرب دارند باید خرید کرم پودری انجام دهند که بتوانند با کمک آن میزان چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کنند. اگر این چربی کنترل نشود پوست شما پر از جوش و آکنه خواهد شد. هنگام خرید کرم پودر به کلمه free oil دقت کنید. این دقیقا همان محصولی است که می تواند به صورت شما پوشش کامل دهد و چربی پوستتان را نیز کنترل کند.

خانم هایی که پوست خشک دارند نیاز دارند از ابزارهای آرایشی استفاده کنند که کمی از خشکی موجود در پوست را برطرف سازند. در خرید کرم پودر حتما بخواهید که کرم پودری به شما ارائه دهند که حاوی روغن و چربی طبیعی باشد. روغن های طبیعی مانند روغن بادام نارگیل و زیتون. این روغن ها علاوه بر اینکه خشکی صورتتان را برطرف می کند می تواند برای پوست صورتتان نیز مفید باشد.

اگر احساس می کنید که پوست صورتتان بسیار خشک است قبل از زدن کرم پودر می بایست صورتتان را با کرم های مرطوب کننده و آبرسان ماساژ دهید تا مقداری از خشکی پوست برطرف شود. در این حالت پوست شما آماده دریافت کرم پودر خواهد شد.

خرید کرم پودر برای هوای سرد

اینکه پوست شما خشک است یا چرب یا نرمال می تواند با توجه به تغییر فصل هم تغییر نماید. مثلا خانمی که پوست خشکی دارد چربی کمتری را در روزهای خشک زمستان تجربه می کند. یا اکثر افرادی  که پوست مختلط دارند در روزهای زمستان پوستی خشک خواهند داشت.

خرید کرم پودر برای زمستان

شاید روزهای خشک زمستان برای خانم هایی که پوست چرب دارند بسیار مناسب باشد و بتوانند از این روزها نهایت لذت را ببرند. 

اما افرادی که پوست خشک دارند علاوه بر اینکه باید در این روزها آب بیشتری بنوشند تا بدن آن ها دچار خشکی مفرط نشود باید از کرم پودرهای چرب تر استفاده کنند. در کنار خرید کرم پودر چرب، پیشنهاد می شود کرم های ابرسان هم خریداری نمایید و هر چند ساعت یک بار پوستتان را با آن ماساژ دهید.

خانم هایی که پوست مختلط دارند در روزهای تابستان پوست چرب و در روزهای تابستان پوست خشک را تجربه خواهند کرد. در نتیجه بهتر است در روزهای زمستان علاوه بر خرید کرم پودر حاوی روغن طبیعی از کرم های مرطوب کننده هم استفاده کنند.

کرم پودر باکیفیت

پوست هایی که خشک هستند بسیار آسیب پذیر هستند و زودتر دچار چین و چروک می شوند. برای اینکه بتوانید در این روزها از پوستتان به خوبی مراقبت نمایید پیشنهاد می شود از لوازم آرایشی مخصوص خانم های پوست خشک استفاده کنید.

سعی کنید خرید کرم پودر را از بین برندهای معتبر انجام دهید که به پوستتان ضرر نرساند. کرم پودر باید مرغوب و باکیفیت باشد تا بتواند از پوستتان مراقبت کند. کرم پودر فیک و تقلبی کیفیت لازم را ندارد و می تواند به پوستتان آسیب جدی وارد کند. و هزینه بیشتری که شما بابت خرید کرم پودر اصل می پردازید هزینه ای است که بابت سلامت پوست می پردازید.

خرید کرم پودر فیک، تقلبی و ارزان ممنوع!

کرم پودری که قرار است لکه ها را بپوشاند اگر ارزان و فیک باشد می تواند خودش عاملی برای ایجاد لکه روی پوست باشد.

همانطور که میدانید کرم پودر مدت زمان زیادی به طور مستقیم با پوست شما در تماس میباشد پس در هنگام خرید کرم پودر باید از اصل بودن و باکیفیت بودن آن محصول اطمینان حاصل کنید. فروشگاه هایی مانند روبی سان که کیفیت محصولاتشان تضمینی میتوانند گزینه مناسبی برای خرید کرم پودر مناسب شما باشند.



 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی