rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

هر آرایشی با رژ لب تبدیل به یک آرایش کامل میشود. اصلا نمیشود که یک آرایش را بدون رژ لب تصور کرد. شما حتی اگر آرایش هم نداشته باشید بوسیله زدن یک رژ لب جامد میتوانید به صورت خود روح و زیبایی ببخشید.

رژ لب یک وسیله آرایشی محبوب بین خانم ها میباشد که استفاده از آن بسیار همه گیر است بین خانم ها مخصوصا رژ لب جامد با توجه به انواع مختلف و طیف گسترده رنگ هایی که دارد طرفدار های بیشتری بین خانم ها دارد.

اما خرید و مصرف این وسیله آرایشی محبوب اصول مخصوص به خود را دارد که روبی سان در این مقاله قصد دارد این مساله را با شما در میان بگذارد تا بتوانید یک رژ لب متناسب با لب های خودتان انتخاب کنید.

رژ لب جامد

هر فردی باید بر اساس معیارهای بسیار مهمی رژ لب جامد خود را انتخاب کند تا بتواند بالاترین میزان تاثیرگذاری را از آن انتظار داشته باشد.

اما دقت کرده اید که یک رژ لب جامد از یک برند با یک شماره و طیف رنگی در بین افراد متفاوت به یک اندازه تاثیر ندارد. رژ لب جامد به برخی صورت ها و چهره ها می نشیند و به برخی خانم ها نمی آید. اما آیا می دانید علت چیست؟

یکی از مهم ترین معیارهای مهم و تاثیرگذار انتخاب رژ لب بر اساس حالت و فرم های لب های شماست.

لب های شما یا به صورت متقارن است و کمی ظریف یا کمی برجسته می باشد.

یا لب هایتان نامتقارن است  مثلا لب بالا کمی برجسته تر از لب پایین است و یا برعکس که در این حالت باید از رژ لب جامد به گونه ای استفاده کنید تا بتوانید در مرحله اول لب هایتان را متقارن سازید و سپس آنها را زیباتر کنید.

اگر لب هایتان کمی درشت و برجسته است در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید از یک نمونه رژ لب جامد مناسب استفاده کنید تا تاثیرگذاری آن را بالا ببرید و زیبایی خود را در حدی افزایش دهید تا نگاه هر بیننده ای را به خود جذب کنید.

رژ لب جامد باکیفیت

چه رژ لب جامدی به لب های شما می آید؟

اگر لب های درشت و برجسته ای دارید به هیچ وجه نباید از رژ لب های براق استفاده کنید. رنگ های روشن و براق می تواند لب های شما را درشت تر کند و فرم صورتتان را از حالت نرمال و طبیعی خارج می کند و از زیبایی آن می کاهد. استفاده از این نوع رژ لب ها را به خانم هایی که لب های ظریف دارند و دوست دارند کمی لب هایشان برجسته تر شود بسپارید.

استفاده از رژ لب های شاین دارد و اکلیلی هم می تواند به شدت از زیبایی شما بکاهد.

اما چه نوع رژ لب جامدی مناسب شماست؟

هنگام انتخاب رژ لب جامد بهتر است به دنبال نمونه های مات و پررنگ باشید. این رنگ ها می تواند تاثیرگذاری، زیبایی و جذابیت لب های شما را به شدت افزایش دهد. استفاده از خط لب همرنگ با رژ لب تان می تواند لب هایتان را مرتب تر و حرفه ای تر نشان دهد.

اگر لب بالایی شما برجسته ترو لب پایین شما نازک است، به لب های بالای تان رژ لبی روشن و به لب پایین از همان طیف رنگ اما تیره تر بزنید.

رژ لب جامد لب های برجسته

اگر لب پایین شما برجسته تر از لب بالایی تان است، هر رنگ رژی که به رنگ پوست صورت تان می آید بزنید، سپس مقداری رژ لب روشن به مرکز لب بالایی تان بزنید. این کار لب بالایی شما را هم کمی درشت تر از حالت عادی نشان می دهد.

خرید رژ لب جامد  و ترکیب آن ها با یکدیگر و به دست آوردن یک رنگ یکی از سرگرمی های خانم هاست. در این ترکیب کردن رنگ ها همه فاکتورها را  به خصوص فرم لب هایتان در نظر بگیرید که رنگ شیک و خاصی که حاصل می شود به صورت و چهره تان هم بنشیند.

اما مهم ترین نکته ای که هنگام خرید رژلب جامد باید به آن توجه داشته باشید کیفیت و مرغوبیت آن رژ لب میباشد. تا با استفاده کردن از رژ لب های بی کیفیت به لب های خود صدمه نزنید. به همین دلیل باید به فروشگاه های معتبر آرایشی برای خرید رژ لب جامد مراجعه کنید.

برای مثال فروشگاه روبی سان رژ لب های باکیفیت و مرغوبی دارد که میتوانید با اطمینان خاطر برای خرید رژ لب های خود به آن مراجعه کنید.



 

نظرات (۱)

  • فلورمارشاپ
  • برای خرید رژ لب های جامدی بهترین سایت فلورمارشاپ است که بهترین وسایل آرایشی را دارند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی