rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

پنکک یک وسیله آرایشی است که جنس آن پودری طور میباشد. بین خانم ها این سوال همیشه مطرح است که آیا استفاده از پنکک در آرایش واجب است یا خیر؟ پنکک همیشه در آخرین مرحله آرایش مورد استفاده قرار میگیرد و برای مات کردن یا فیکس کردن آرایش از آن استفاد میشود.

این روزا لوازم آرایشی متعددی در بازار موجود میباشد که هرکدام کاری مخصوص به خود انجام میدهند و تنوع آنقدر زیاد است که گاهی آدم را گیج میکند.

اما پنکک از لوازم آرایشی است که از قدیم بوده است و مورد استفاده قرار میگرفته. 

پنکک

پنکک و کرم پودر جزء لوازم آرایشی است که خانم ها برای پوشاندن و کاور کردن عیوب ظاهری پوست مانند لکه های قهوه ای و تیره از آن استفاده میکنند. برای زیر ساخت آرایش از کرم پودر استفاده میکنند. خیلی از لکه های موجود روی پوست با کمک کرم پودر کاور می شود اما برخی از این نواحی قهوه ای بسیار تیره هستند و به راحتی پوشانده نمی شوند. بسیاری از میکاپ آرتیست ها می گویند در مرحله آخر استفاده از پنکک می تواند به پنهان شدن این لکه ها کمک شایانی بکند.

با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا به شما مزایای استفاده از پنکک در آرایش خود را بگوییم.

پنکک چه تاثیری در آرایش شما میگذارد؟

در واقع پنکک با کاربرد پوشاندن لکه های قهوه ای که روی پوست به وجود می آید به بازار معرفی شده است. این لکه های قهوه ای در اثر نور خورشید، جای زخم و جوش و حتی بارداری روی پوست ایجاد میشود و هنگام آرایش خانم ها دوست دارند این لکه ها را بپوشاند تا صورتی صاف و یک دست بدون نواقصی داشته باشند. 

لک ها و کک و مک های صورت که با کرم پودر کمرنگ شده اند با کمک پنکک به طور کامل پنهان می شوند.

اما با گذشت زمان خانم ها با دیگر خصوصیات پنکک در آرایش آشنا شده اند و باعث شده که این ماده آرایشی را بیشتر دوست بدارند.

خیلی از آرایشگرها هنگام میکاپ برای زیر ساخت و بالا بردن مدت ماندگاری مواد آرایشی مانند رژ لب از پنکک استفاده میکنند. قبل از اینکه رژ لب و خط لب استفاده کنند ابتدا با کمک پنکک لب های خانم ها را آغشته می کنند و سپس از رژ لب استفاده می کنند. با این کار مدت زمانی که رژ لب روی لب باقی می ماند را افزایش می دهند. استفاده از رژ لب های جامد می تواند به نرمی و لطافت آسیب بزند. در نتیجه آنها با استفاده از این روش رژ لب جامدی که مضر است را حذف میکنند اما ماندگاری آن را بالا نگه می دارند.

پنکک باکیفیت

یکی دیگر از مزایای استفاده از پنکک این است که آرایش شما را مات و طبیعی نشان می دهد. حتما دیده اید که بسیاری از خانم ها مخصوصا آنهایی که پوست چرب دارند در اثر استفاده از لوازم آرایشی مخصوصا کرم پودر و ضدآفتاب صورتشان برق می افتد. این براقیت صورت که در اثر استفاده از لوازم آرایشی به وجود می آید نه تنها زیبایی ندارد بلکه موجب کاهش زیبایی ظاهر و آرایش هم می شود. حالا اگر آخرین مرحله آرایش را استفاده از پنکک قرار دهید این براقیتی که روی پوست ایجاد شده را از بین خواهید برد.

زیبایی مهم است اما داشتن پوستی سالم از همه چیز مهم تر است و هیچ چیز زیبا تر از داشتنن یک پوست سالم نیست. پس قبل از خرید هر لوازم آرایشی اول از همه به اصل بودن و باکیفیت بودن آن محصول دقت کنید. تا با استفاده از محصولات نامرغوب به پوست خود صدمه وارد نکنید. برای خرید پنکک هم این قضیه حائز اهمیت است. 

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند روبی سان پنکک اصل و با کیفیت خریداری کنید و دوست دار سلامتت پوستتان باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی