rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

کانسیلر چه استفاده ای دارد ؟ پوست صورت ما همه روزه در معرض انواع آلودگی ها، نور خورشید و... میباشد. همین مسئله باعث به وجود آمدن لکه های قهوه ای و ایجاد کک و مک میشود. همچنین جای جوش ها و یا زخمی روی صورت همه این ها مشکلاتی هستند که به صورت نرمال روی پوست همه ما وجود دارد.

البته اگر شما جزو این دسته نیستید و پوست صورت شما صاف و بدون هیچ لکی است شما جزو افراد خوش شانس هستید و به شما تبریک میگویم. شما هنگام آرایش نیازی به کانسیلر یا کرم پودر ندارید و میتوانید بدون استفاده از این وسایل آرایش کنید تمیز و زیبایی داشته باشید.

روبی سان این مقاله را برای افرادی نوشته است که میخواهند در هنگام آرایش پوست صورتشان را بوسیله کانسیلر کاور کنند. پس با ما تا انتها همراه باشید.

کانسیلر

کانسیلر یک کرم پودر فشرده حاوی رنگ دانه است که کاور و پوشانندگی بسیار بالاتری نسبت به کرم پودر دارد. در واقع کانسیلر برای برطرف کردن سیاهی دور چشم در آرایش به بازار معرفی شد. اما بعد از مدتی که همه متوجه پوشانندگی بالای آن شدند برای پنهان کردن لکه های تیره پوست هم به کار گرفته شد.

در نظر بگیرید روبروی آینه ایستاده اید و کرم پودر را روی صورتتان پخش کرده اید. وقتی دقت می کنید متوجه می شوید که برخی از لکه های قهوه ای سمج روی پوست صورتتان محو نشده است. تنها کاری کرم پودر انجام داده این است که این لکه ها را کمرنگ کند اما باز هم قابل مشاهده است. در این موارد بهتر است که کانسیلر استفاده کنید.

حالا بهتر است خودتان تصمیم بگیرید که نیاز به کانسیلر در آرایش دارید یا صورتتان نیاز ندارد.

کانسیلر آرایش شما را جذاب تر میکند

برخی از خانم ها می گویند از کانسیلر قبل از زدن کرم پودر باید استفاده کرد و برخی می گویند بعد از اینکه کرم پودر را روی صورتتان پخش کردید باید از کانسیلر استفاده شود. اما در هر حالت باید کانسیلر و کرم پودر به خوبی با هم ترکیب شوند. تا صورتتان آرایش طبیعی داشته باشد. اگر صورت با پوستی چرب دارید می توانید از کانسیلر جامد یا مدادی که حاوی روغن کمتر است استفاده کنید و اگر پوستی خشک و نرمال دارید بهترین نوع کانسیلر، مایع و یا کرمی کانسیلر است. کانسیلر نباید روی پوست صورتتان خشک و پوسته پوسته شود. در نتیجه سعی کنید همانند کرم پودر که براساس چربی زیر پوست انتخاب می کردید کانسیلر را نیز انتخاب کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که کانسیلری که انتخاب می کنید باید فقط یک درجه از رنگ کرم پودرتان روشن تر باشد. استفاده از کانسیلر روشنتر از کرم پودر می تواند نتیجه عکسی روی آرایشتان داشته باشد. یعنی به جای اینکه لکه های قهوه ای را بپوشاند آن را واضح تر به مخاطب نشان می دهد و می تواند از زیبایی محسور کننده صورتتان بکاهد.

اگر انتخاب کردید که از کانسیلر استفاده کنید پیشنهاد می کنیم از یک براش یا قلمو کوچک برای پخش کردن آن روی صورتتان استفاده کنید. 

کانسیلر باکیفیت

در هنگام خرید کانسیلر حتما از اصل بودن و باکیفیت بودن آن اطمیینان حاصل کنید چون کانسیلر وسیله ایست که مستقیما با پوست صورتتان در تماس است و نباید با استفاده از کانسیلر نامرغوب به پوست خود صدمه بزنید.

پیشنهاد من به شما این است که برای خرید کانسیلر به فروشگاه روبی سان مراجعه کنید. روبی سان یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که تمام کانسیلر های آن اصل و باکیفیت است و شما میتوانید برای خرید کانسیلر های خود به آن مراجعه کنید و با خیال راحت خرید کنید.

نظرات (۱)

سلام مطلبتون خیلی کامل و عالی بود میشه یه مطلب هم درباره خرید ریمل حجم دهنده بزارید من قصد خرید دارم ولی هیچ اطلاعاتی در باره اش ندارم مرسییی شنیدم فروشگاه روبی سان هم برای خرید ریمل حجم دهنده خوبه نظر شما چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی