rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

ما در طول روز حتی اگر آرایش خاصی هم نداشته باشیم قطعا از رژ لب جامد استفاده خواهیم کرد. به دلیل اینکه رژ لب به تنهایی میتواند به چهره ما جلوه و جذابیت بدهد و صورت ما را از بی روحی در بیاورد.

به همین دلیل استفاده از رژ لب از دیگر لوازم آرایشی خیلی بیشتر است. اما یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام استفاده از رژ لب به آن بربخوریم پاک شدن زود به زود رژ لب از روی لب هایمان است.

اما نگران نباشید یک راه حل خیلی آسان برای حل کردن این مشکل وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم

رژ لب جامد

برخی لوازم آرایشی هستند که ماندگاری آن ها نسبت به دیگر لوازم آرایشی خیلی بیشتر است که اصطلاحا به آن ها لوازم آرایشی 24 ساعته میگویند.

درست حدس زدید شما میتوانید از رژ لب جامد 24 ساعته استفاده کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره این نوع رژ لب به شما بدهیم.

رژ لب جامد

نوعی از رژ لب است که دارای فرمولاسیون متفاوتی است که دارای مدل های مختلفی مانند چرب و مات است. رژ لب جامد چرب ماندگاری کمی دارد، میزان چربی و روغن های طبیعی در آن زیاد است و می تواند در طول روز به پوست لب هایتان هم رسیدگی کند و موجب شادابی، نرمی و لطافت لب هایتان هم می شود.

اکر میزان این چربی کم باشد رژ لب جامد مات را شما در نتیجه خواهید داشت. این نوع رژ لب ماندگاری بالاتری دارد و به آن رژ لب جامد 24 ساعته گفته می شود. 

این پایین بودن چربی رژ لب میتواند لب های شما را دچار خشکی کند و این میزان خشکی را به تدریج افزایش می دهد تا جایی که لب های شما را پوسته پوسته نماید. در نتیجه استفاده مکرر از رژ لب جامد 24 ساعته می تواند باعث آسیب زدن به لب هایتان شود.

شما می توانید به جای استفاده از رژ لب جامد 24 ساعته که اغلب به لب هایتان آسیب می زند از روش های دیگری استفاده نمایید و مدت ماندگاری رژ لب را افزایش دهید.

رژ لب جامد 24 ساعته

 

قبل از اینکه اقدام به زدن رژ لب جامد کنید لب هایتان را با کمک پنکک یا کرم پودر مات بپوشانید. سپس با کمک خط لب ناحیه لب هایتان را مشخص نمایید. در مرحله بعد با کمک رژ لب جامد لب هایتان را رنگ کنید. 

استفاده از پنکک قبل از زدن رژ لب و استفاده از فیکساتور بعد از زدن رژ لب می تواند مدت ماندگاری رژ لب را افزایش دهد و شما را از تمدید آرایش بی نیاز خواهد کرد.

جمع بندی

با توجه به نکات ذکر شده درباره رژ لب 24 ساعته  ماندگاری بالا و تماس طولانی مدت این محصول بر روی لب هایتان پس باید رژ لب های خود را از یک فروشگاه معتبر که کیفیت محصول هایشان تضمین شده است خریداری کنید.

روبی سان فروشگاه لوازم آرایشی است که شما میتوانید با خیال راحت رژ لب 24 ساعته خود را از آن خریداری کنید. 



 

نظرات (۱)

چه جالب. از این ترفندی که گفتین واسه زدن رژ لب جامد استفاده کردم. ممنون از مطلب خوبتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی