rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰


همه ما بطور عادی زیر چشممان حلقه های سیاهی داریم که شدت تیرگی آن در افراد مختلف متفاوت است. ما بطور روتین برای پوشاندن این سیاهی ها در هنگام آرایش از کرم پودر استفاده میکنیم. اما بهتر است بدانید که استفاده از کانسیلر برای این کار خیلی مناسب تر است.

 

پوست زیر چشم از قسمت های دیگر صورت نازک تر است و باید حواسمان باشد که چه موادی با آن تماس پیدا میکند. کانسیلر به نسبت کرم پودر بسیار سبک تر است و مواد کار رفته در آن برای پوست مناسب تر است. پس برای این کار خرید کانسیلر راه حل مناسبی است.

البته از کانسیلر فقط برای زیر چشم استفاده نمیشود بلکه برای پوشاندن جوش ها یا تیرگی های نقطه ای هم از کانسیلر استفاده میشود.

کانسیلر در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف موجود است. شما باید متناسب با نوع پوست، رنگ پوست و مشکلات پوست خود آن‌را انتخاب کنید. البته ما در پست به طور کامل بیان می کنیم کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد. 

در این مقاله تصمیم داریم در مورد کاربرد و تاثیر کانسیلر در آرایش اطلاعاتی ارائه دهیم تا بتوانید از این محصول آرایشی به نحو احسن استفاده نمایید.

خرید کانسیلر

کاربردهای کانسیلر

کانسیلر برای کاور های ظریف و با دقت بالا بسیار مناسب میباشد. بهترین نوع آن استفاده از کانسیلر های مایع است که راحت تر میشود با آن ها کار کرد. اما علاوه بر کاور کردن پوست موارد استفاده دیگری هم دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد.

کانسیلر به عنوان هایلایتر یا کانتور

از کانسیلر می توانید به عنوان هایلایتر یا کانتور استفاده نمایید. برای اینکه صورتتان را کانتور کنید، باید از کانسیلر جامد با رنگ های متفاوت از تیره تا روشن استفاده کنید  و خط هایی را برای ایجاد هایلایت روی صورت، ایجاد کنید. سپس با کمک براش صورت ، باید این خطوط را روی صورت پخش نمایید تا آرایش طبیعی جلوه کند. 

مثلا برای کوچک تر نشان دادن بینی ، باید در ناحیه خارج از بینی از کانسیلر تیره تری استفاده کنید و میانه بینی ، دقیقا روی تیغه بینی ، را با کانسیلر روشن تر بپوشانید و سپس این دو ناحیه را به خوبی با هم ادغام نمایید تا خط جدایشی بین آنها نباشد. 

کانسیلر به عنوان شادابی کننده پوست

کانسیلر می تواند موجب شادابی صورت و چهره شما شود. اگر صورتتان رنگ پریده و زرد است بهتر است به سراغ کانسیلرهای رنگی بروید. بهترین رنگ برای اینکه کمی به صورتتان شادابی و نشاط ببخشد و خستگی چهره تان را بپوشاند رنگ صورتی است. این رنگ را به ناحیه زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید تا روی گونه های خود می توانید بکشید.

کانسیلر به عنوان تصحیح کننده آرایش: بعد از اتمام آرایش،  ممکن است که مثلا ناحیه لب را به اشتباه آرایش کرده باشید یا مقداری از رژ لب از خط لب بیرون زده باشد. در این مواقع می توانید به کمک کانسیلر آن ناحیه را به راحتی اصلاح نمایید. یا اگر خط چشمی که کشیدید ، نامرتب است و پاک کردن آن موجب به هم ریختن کل آرایشتان شود، می توانید با کمک کانسیلر آن ناحیه را اصلاح و مرتب کنید.

کانسیلر به عنوان رفع کننده جای آکنه و قرمزی پوست

کانسیلر جای قرمزی جوش را برطرف می کند. اکثر آکنه ها و جوش ها روی صورت افراد به صورت قرمز خودشان را نشان می دهند. اگر بخواهید این نقاط را بپوشانید بهتر است از کانسیلری به رنگ سبز استفاده کنید. رنگ سبز می تواند قرمزی را خنثی نماید. فقط خاطرتان باشد که برای تاثیر بیشتر، لازم است کانسیلر را به صورت نقطه ای روی پوست قرار دهید و با ضربه های آرام ، به آرامی کانسیلر را روی صورت پخش نمایید. دقت کنید که به هیچ وجه ، پد آرایشی را روی آن نواحی نکشید چرا که قرمزی پوست را بیشتر نشان می دهد.

چگونه کانسیلر بزنیم

چگونه کانسیلر را به دور چشم ها بزنیم؟ 

از آنجا که اطراف چشم پوستی نازک و بسیار حساس دارد، باید محتاطانه با آن رفتار کنید. بهتر است قبل از زدن کانسیلر، به اطراف چشم تان ، کرم دور چشم یا پرایمر بزنید. چند دقیقه صبر کنید، پس از این که کاملا روی پوست تان نشست، کانسیلر را به آن اضافه کنید. شما باید آن را به صورت V شکل بزنید. درواقع زدن کانسیلر را از زیر چشم تان آغاز کنید و آن را به شکل مثلثی تا پایین چشمتان پخش کنید.

چون پوست ناحیه دور چشم زیاد حرکت می کند بهتر است از استفاده بیش از حد از کانسیلر بپرهیزید. به جای این کار از یک کانسیلر مایع یا کرمی سبک استفاده کنید. یا حتی می توانید از کانسیلرهایی که صرفا برای ناحیه دور چشم تعبیه شده اند کمک بگیرید.

کانسیلر باکیفیت

جمع بندی

کانسیلر از جمله مواد آرایشی است که مستقیما با پوست صورت در تماس است به همین دلیل باید در خرید کانسیلر دقت کنیم تا یک محصول با کیفیت و مرغوب خریداری کنیم. شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی روبی سان کانسیلر مرغوب و باکیفیت خریداری کنید.

نظرات (۱)

ممنون میشم راجع به رژ لب جامد هم آمزش بدین. مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی