rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

آیا خانم ها می دانند که برای هر مژه ای یک نوع ریمل خاص وجود دارد و همه خانم ها نباید به دنبال خرید ریمل حجم دهنده باشند.

در واقع در طراحی و تولید ریمل، به دلیل اینکه قرار است این ماده آرایشی روی تارهای مژه شما قرار بگیرد و هر مژه می تواند مشخصات منحصر به فردی داشته باشد، ویژگی های مژه در نظر گرفته شده است فقط کافس است هنگام خرید این محصول به مژه های خودتان دقت کنید.

شنیدید که برخی از خانم ها می گویند مژه هایم کوتاه شده؟ شاید باورتان نشود ولی این امر حقیقت دارد. یکی از دلایل این اتفاق استفاده از ریمل نامناسب با مژه است. مثلا می شنویم که می گویند ریمل حجم دهنده می تواند تاثیر بیشتری روی مژه داشته باشد. حالا بدون اینکه به مشخصات مژه خودمان دقت کنیم برای تاثیرگذاری بیشتر و افزایش زیبایی به دنبال خرید ریمل حجم دهنده ناآگاهنه هستیم.

 

 

ریمل را باید براساس مژه ها و ویژگی های آن خریداری نمایید.

براساس تفاوت و تاثیری که روی چشم ها می گذارد ریمل یا حجم دهنده است، یا حالت دهنده و یا بلند کننده.

اگر شما مژه ها نازک دارید بهتر است خرید ریمل حجم دهنده را در اولویت خود قرار دهید.

بهترین گزینه مدل ریمل برای خانم ها با مژه های کوتاه، ریمل بلند کننده است. اما اگر شما خانمی با مژه های صاف و بی حالت هستید بهتر است از ریمل حالت دهنده استفاده کنید تا لذت داشتن مژه های فر را بچشید.

خرید ریمل حجم دهنده اصل ضامن سلامتی مژه های شما

 

این ماده آرایشی در ارتباط و مجاورت مستقیم با چشم که حساس ترین عضو بدن است قرار می گیرد.

اگر ریملی که استفاده می کنید و در هنگام خرید ریمل حجم دهنده دقت لازم را به خرج نداده باشید می تواند به چشم هایتان و مژهها به شدت آسیب وارد کند.

بیشتر حساسیت هایی که در ناحیه چشم ایجاد می شود به دلیل وجود اسانس، عطرها و مواد شیمیایی بدون کیفیت است. 

خرید ریمل حجم دهنده اصل

اگر چشم هایتان در اثر استفاده از ریمل دچار خارش و سوزش شد، ملتهب و قرمز گردید، به صورت ناگهانی اشک از چشم هایتان سرازیر شد و به نورهای مختلف حساس شدید بدانید که در خرید ریمل دقت نکرده اید و حالا چشم هایتان به این ماده آرایشی حساسیت نشان داده است. 

 

ریمل فیک موجب می شود یک لایه ضخیم روی مژه ایجاد شود و مژه هم نتواند زیر لایه سنگین ریمل نفس بکشد. این نوع ریمل ها هم خیلی سخت از روی مژه ها پاک می شوند. در نتیجه برای پاک شدن نیاز به فشار بیشتری دارد. مژه نازک و ضعیف شده در اثر کوچکترین فشاری می شکند و کوتاه می شود.

اگر همچنان به استفاده از ریمل بدون کیفیت اصرار دارید مطمئن باشید که مژه هایتان بعد از مدت کوتاهی شروع به ریزش می کند. 

آسیب هایی که در اثر خرید ریمل حجم دهنده و استفاده از ان روی چشم های شما ایجاد می شود بیشتر از مدل های دیگر است. چرا که مکانیزم این ریمل این گونه است که بتواند مواد و مایع بیشتری از ریمل را روی چشم ها و تارهای مژه شما قرار دهد. زمانی که خرید ریمل حجم دهنده اشتباه و تقلبی صورت گیرد فکر کنید که مواد بی کیفیتی لابه لای تارهای مژه تان قرار گرفته است. آسیب و صدمه دو چندان خواهد شد.

خرید ریمل حجم دهنده اصل

خرید ریمل حجم دهنده اصل یک ضرورت و امری اجتناب ناپذیر برای سلامتی مژه هایتان است. حتی اگر هزینه باید هزینه بیشتری برای خرید ریمل حجم دهنده بپردازید.

برای خرید ریمل حجم دهنده اصل که نه تنها به مژه و چشم هایتان آسیب وارد نکند بلکه موجب برطرف شدن صدمات ریمل های قبلی و تقویت تارهای مژه تان شود می توانید به روبی سان که یک برند ایتالیایی است مراجعه نمایید. 

نظرات (۱)

سلام مرسی از مطلب مفیدتون من مدتی بود که تو فکر خرید ریمل حجم دهنده بودم اما دودل بودنم نمیدونستم ممکنه به مژه هام آسیب برسونه یا نه با خوندن این مطلب خیلی بهم کمک شد و تونستم تصمیم بگیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی