rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

تتر یکی از ارزهای معروف دیجیتالی است که در سالهای اخیر توانسته است که محبوبیت زیادی در بین افرادی که اقدام به فروش و خرید تتر می کنند به دست آورده است.

ارزهای دیجیتالی که در ایران و بازارهای جهانی معروف هستند شامل، اتریوم، کاردانو، بیت کوین و تتریوم است. البته که معروف ترین و پرفروش ترین آن بیت کوین است.

هر کدام از این ارزهای دیجیتالی دارای قیمت هایی هستند که بازارهای جهانی ارز دیجیتالی خرید و فروش می شوند. قیمت بیت کوین بسیار متغیر است و برای هر لحظه ممکن است دارای قیمت متفاوتی باشد. قیمت بیت کوین بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود اما قیمت تتر توسط واحد پشتیبان کننده آن که واحد پولی دلار یا یورو است مشخص می شود.

از این رو تتر دارای یک قیمت ثابتی است که می تواند از سرمایه شما در برابر افت و خیز های بازار جلوگیری نماید. نرخ هر تتر معادل یک دلار و یا یک یورو است. البته تتر دلار بسیار محبوب تر از نوع دیگری است.

خرید تتر از تترلند

 

ارزش هر تتر معادل یک دلار آمریکاست. زمانی که متوجه نوسانات شدید بازار شدید و ارزش سرمایه ما در حال افت بود، سرمایه خود را سریعا به تتر تبدیل کنید. با این روش مطمئن باشید که از میزان ضرری که به شما وارد می شود کاسته خواهد شد.

 

برای اینکه بتوانید خرید تتر را به روشی مطمئن در ایران انجام داد این است که به یک صرافی معتبر ارزهای دیجیتالی مراجعه نمایید.

اگر خودتان بخواهید اقدام به خرید تتر کنید مطمئن باشید که پروسه خرید کمی سخت و غیر قابل اعتماد خواهد شد. به دلیل اینکه دسترسی شما به این بازارها تحریم شده است و شما برای انجام کار نیاز دارید که با وی پی ان متصل شوید و اقدام به خرید و فروش کنید. اما درگاه هایی که از طریق وی پی ان متصل می شوند ایمن و سیف نیست و این می تواند برای سرمایه شما خطرناک باشد. به هر حال پای سرمایه و پول شما در میان است.

در این مقاله می خواهیم یک صرافی معتبر به نام تترلند و معرفی کنیم که می توانید با خیال راحت تتر یا هر ارز دیجیتالی را خریداری نمایید.

 

خرید تتر از تترلند

 

چگونه از تترلند تتر بخریم؟

  1. مراحل احراز هویت به صورت کامل باید انجام شود

  2. ورود به سایت یا نرم افزار تترلند

  3. گزینه خرید تتر را پیدا و روی آن کلیک کنید.

  4. کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام

  5. شماره گوشی همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

  6. کدی که از طریق پیامک به گوشی شما ارسال شده است را وارد کرده و وارد پنل کاربریتان شوید.

  7. شماره کارت خود را وارد کنید.

  8. آدرس کیف پول خود که با آن می خواهید تتر ذخیره کنید را وارد کنید.

  9. وارد کردن مبلغ تتر درخواستی

  10. شرایط و قوانین حریم خصوصی تترلند را مطالعه و سپس تایید می کنید.

  11. ورود به درگاه و پرداخت وجه ریال

به راحتی می توانید از تترلند خرید تتر انجام دهید، آن را بفروشید و سرمایه گذاری کنید.

نظرات (۱)

میدونستید غیر فعالسازی اینترنت آزاد چجوریه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی