rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

جزیره ی بزرگ کیش در استان هرمزگان قریب به 20 سال است که به یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری ایران و منطقه ی خاورمیانه تبدیل شده است. زمانی که یک شهر از توریست ها پر می شود، قطعا افراد زیادی به دنبال بهترین رستوران آن می گردند. در این مقاله بهترین رستوران که می توانید سفارش آنلاین غذا در کیش را با آن تجربه کنید به شما معرفی می شود تا زمان حضور در کیش صرف آزمون و خطا نکنید و با خیال راحت از وعده های غذایی خود لذت ببرید.

سفارش آنلاین غذا در کیش

بهترین رستوران کیش کجا هست؟

اولا اگر به دنبال آدرس بهترین رستوران کیش می گردید، انتهای لاین غربی بازار مرجان و در کنار دانشگاه شیراز مجموعه ای به نام فودلند کیش واقع شده که یکی از کامل ترین فودلند های کشور است. از نظر بنده بهترین رستوران کیش، این جا واقع شده است. برای سفارش آنلاین غذا در کیش وب سایت فودلند کیش در اختیار شما خواهد بود. فراتر از موقعیت مکانی با سفارش آنلاین غذا در کیش ...

بهترین رستوران کیش

سفارش آنلاین غذا در کیش

اگر قصد دارید با خیال راحت به گشت و گذار بپردازید و خیلی درگیر زمان نشوید، سفارش آنلاین غذا در کیش را پیشنهاد می کنیم. برای اینجانب غذای ایتالیایی و بین المللی در سفر حرف اول را می زند. به طور کلی خیلی از افراد ترجیح می دهند تا بهترین رستوران کیش را با گشتن تمامی آنهایی که معروف است، پیدا کنند. در سفرهایی که به این جزیره زیبا داشتم، احساس کردم که فودلند می تواند لقب بهترین رستوران کیش را به دوش بکشد، زیرا این مجموع غذای با کیفیت را در کنار ادب و احترام پرسنل آموزش دیده و همچنین آپشن های فراوان دیگر قرار داده است. 

سفارش آنلاین غذا در کیش

یکی از دلایل حضور من در بهترین رستوران کیش این بود که می توانستم بعد از غذا در قسمت مخصوص سفره خانه را هم داشته باشم. یعنی به عبارتی فودلند هدف گذاری اش درست بود. یک رستوران خوب باید کاری کند که مشتری از آنجا به رستوران دیگری نرود. ولی اگر شما چنین تمایلاتی نداشتید می توانید از خانه به وب سایت فودلند رفته و سفارش آنلاین غذا در کیش را داشته باشید.

 

توقع ما از بهترین رستوران کیش

 فودلند انتخاب من است اما چرا؟ چون توانستم در آنجا مهمانانم را راضی نگه دارم. معمولا ایرانی ها در مهمانی های رسمی عادت به غذاهای پلویی دارند. اما من دوست دارم منو غذایی کاملی داشته باشم و زمانی که در جنوب کشور قرار دارم مهمانانم را با غذای جنوبی پیذیرایی کنم. فودلند را امتحان کنید. بدون شک مشتری همیشگی آن خواهید شد.

نظرات (۲)

کیش فودکورت های زیادی داره و من به دلیل کارم به کیش زیاد سفر میکنم. اما فودلند واقعا بهترین فودکورت کیش هست.

منم این فودکورت رو رفتم خیلی دوسش داشتم مخصوصا ماءالشعیر لیمویی خیلی خوشمزه ای برام آوردن کاش برندش یادم میموند چی بود فک کنم هایسنس بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی