rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

شما آرایش تان را با چه ابزاری شروع می کنید؟ در قدم اول آرایش کردن باید از کرم پودر استفاده نمایید. این وسیله می تواند تمام لکه ها و عیب و ایرادات صورتتان را بپوشاند.

کرم پودر انواع مختلفی دارد که شما باید بر اساس نوع پوستتان یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. مثلا کرم پودر جامد و کرم پودر پودری بیشتر برای خانم هایی که پوست چرب دارند مناسب است. اما در این مقاله می خواهیم در مورد خرید کرم پودری که بین تمام انواع مختلف پوست ها مشترک است صحبت کنیم تا بدانید هنگام خرید چه نوع از کرم پودر مایع را انتخاب نمایید.

اینکه پوست شما خشک است یا چرب، اینکه چه مدل کرم پودری را باید تهیه کنید به انتخاب ها و نوع پوستتان بر می گردد. اما مهم ترین توصیه در خرید کرم پودر این است که آن را از بین برندهای معتبر آرایشی انتخاب نمایید.

کرم پودر برای پوست چرب

 

کرم پودر مناسب برای پوست های چرب

فرض کنید که می خواهید در یک مهمانی تجدید آرایش کنید. خرید کرم پودر جامد  نمی تواند گزینه مناسبی باشد چرا که دارای کاور کمتری نسبت به دیگر کرم پودرها می باشد. خرید کرم پودر مایع می تواند گزینه بسیار مناسبی برای زمان هایی باشد که می خواهید آرایش کامل و تمیزی داشته باشید. فقط یک نکته ی بسیار مهم که خانم های پوست چرب هنگام خرید کرم پودر باید آنرا رعایت کنند این است که خرید کرم پودر مایع را باید از بین نمونه های بدون چربی انجام دهند. 

 

خانم هایی که پوست چرب دارند باید به دنبال خرید کرم پودر هایی باشند که میزان چربی در آن ها صفر باشد. مانند کرم پودرهای جامد و پودری. اما هر کدام از این کرم پودرها دارای مواردی هستند که نمی شود از آن به صورت مداوم استفاده نمود. کرم پودر پودری دارای ماندگاری پایینی است و نمی تواند برای مهمانی ها مناسب باشد چرا که نیاز به تمدید دارد و در یک مهمانی تمدید کل آرایش تقریبا غیر ممکن است.

خرید کرم پودر

کرم پودر مناسب برای پوست های خشک

این افراد باید به دنبال خرید کرم پودر و لوازم آرایشی باشند که به برطرف شدن خشکی پوست کمک می کند.در نتیجه باید به دنبال نمونه هایی باشید که مقداری چربی باشند. بهتر است هنگام خرید کرم پودر نمونه ای از فروشنده بخواهند که حاوی روغن های طبیعی مانند روغن بادام، زیتون و نارگیل باشد. خرید کرم پودر با این ویژگی می تواند علاوه بر زیبایی به سلامت پوستتان هم کمک کند و خشکی را به تدریج کاهش دهد.

هنگام خرید کرم پودر اصلا به دنبال نمونه های کرم پودرهای پودری و جامد نباشید. این مدل کرم پودرها حاوی چربی پایینی است و می تواند خشکی صورتتان را افزایش دهد و به آن آسیب وارد نماید.

قبل از زدن کرم پودر بهتر است که ابتدا صورتتان را با کرم های نرم کننده و آبرسان ماساژ دهید تا مقداری از خشکی صورت برطرف شود. 

کرم پودر مایع

نکات مهم در خرید کرم پودر

هنگام خرید کرم پودر باید به کلمه free oil که روی محصول نوشته شده باشد توجه نمایید. استفاده و خرید کرم پودری که چربی دارد می تواند باعث ایجاد و بروز حساسیت های پوستی شود. اگر دیدید که مدتی پس از استفاده از کرم پودر صورتتان دچار جوش و آکنه شد بدانید که چربی موجود در کرم پودر مناسب با پوستتان نیست و به آن صدمه وارد کرده است.

خرید کرم پودر بدون چربی می تواند چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کند و مانع از بروز جوش و آکنه خواهد شد.

خرید کرم پودر جزء مهم ترین قسمت های یک آرایش است چرا که باید دارای کیفیت عالی باشد و به پوستتان آسیب نزند. بیشتر لکه های ایجاد شده روی پوست به دلیل استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت است. 

روبی سان یکی از برندهای معتبر آرایشی است که می توانید تمام لوازم آرایشی خود را با کیفیت اصل از آن خریداری نمایید.


 

  • ۹۹/۰۸/۲۴
  • rubi sun

خرید کرم پودر

کرم پودر

نظرات (۲)

برای پوست های چرب کانسیلر جامد خوبه؟

برای خرید پنکک هم به همین نکات باید توجه کنیم یا باهم فرق دارند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی