rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

مهم ترین نکته ای که در مورد زدن ریمل به صورت حرفه ای وجود دارد این است که ریمل را بر اساس خصوصیات مژه خود خریداری نمایید. ریمل به سه دسته کلی 

  • ریمل بلند کننده

  • ریمل حجم دهنده

  • ریمل حالت دهنده 

تقسیم می شوند. اگر شما خانمی با مژه های نازک هستید باید از ریمل حجم دهنده استفاده کنید تا معجزه ریمل حجم دهنده را روی چشم های خود ببینید.

 اگر شما دارای مژه های کوتاه هستید از ریمل بلند کننده استفاده کنید. ریمل بلند کننده شانه مانند است و میتواند لابه لای مژه هایتان قرار بگیرد و آن ها را بلند کند. افرادی که از بی حالت و صاف بودن مژه هایشان ناراحت هستند بهتر است ریمل حالت دهنده را امتحان کنند. این ریمل دارای برسی منحنی مانند است و می تواند به مژه های شما حالت دهد و آن را فر کند. 

برای اینکه مژه هایتان حالت بیشتری به خود بگیرد و زیبایی تان بیشتر شود بهتر است قبل از زدن ریمل حالت دهنده بهتر است از فر مژه استفاده کنید و از حالت مژه هایتان لذت ببرید.

ریمل زدن حرفه ای

 

 

مراحل ریمل زدن به صورت حرفه ای

در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیندازید (پایین را نگاه کنید)، در این حالت مژه‌های‌تان را از ریشه تا انتهای مژه را با ریمل به دقت برس بکشید و اگر می‌خواهید مژه‌های ‌تان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه‌های‌تان به داخل یکدیگر می‌روند و بهم می چسبند. اگر مژه هایتان به هم چسبید م یتوانید از شانه مژه استفاده کنید. خانم ها در قدیم از سوزن برای انکار استفاده می کردند که کار بسیار خطرناکی است و می تواند باعث انتقال آلودگی به چشم شود.

اگر ریمل شما نو است و میزان ماده روی میله آن زیاد می باشد،  اضافه آن را با دستمال کاغذی پاک کنید.

خانم هایی که مژه هایی کوتاه دارند 

این افراد باید ریملی انتخاب کنند که رنگ تیره ای داشته باشد و بلند کننده مژه باشد. یک بار ریمل بزنید، صبر کنید تا ریمل خشک شود سپس یک لایه دیگر روی آن بزنید.اگر هم مژ‌ه‌های‌تان کوتاه است و نازک به دنبال ریمل بلند کننده و حجم دهنده باشید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه‌ها و مژه‌های انتهای چشم را دوباره ریمل بزنید.

خرید ریمل

 

 

  خانم هایی که مژه های صاف و بی حالت دارند 

مژ‌ه‌های صاف هیچ حالتی ندارند ؛ بلکه به‌صورت یک خط مستقیم رشد می‌کنند. در این حالت باید هم از فرمژه استفاده کنید و هم از ریمل حالت دهنده و بلند استفاده کنید؛ این دسته از خانم ها نباید ریمل حجم دهنده استفاده کنند چون مژه های شان سنگین و بسیار مصنوعی به نظر می رسد.

 

خانم هایی که مژه های نازک و کم حجم دارند 

آنهایی که مژه‌های بلند دارند نیازی به استفاده از ریمل‌های بلند کننده ندارند برعکس باید ریملی انتخاب کنند که حجم دهنده باشد. این دسته از خانم‌ها هم باید صبر کنند لایه اولی ریمل خشک شده و سپس مژه‌ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرتر به نظر برسد. 

  انتخاب ریمل حجم دهنده مناسب ترین گزینه است.

 

خرید ریمل حجم دهنده

 

به یاد داشته باشید که برس کشیدن به مژه‌های‌تان باید به سمت بالا و خارج باشد تا نگاه شما در دیگران اثر کند و آنها جذب شما شوند. اجازه دهید تا ریمل تان از حالت خیسی خارج شده و خشک شود و بعد اگر کارهای دیگری را که مد نظر دارید بر چشمان‌تان انجام دهید. البته برای کشیدن خط چشم باید قبل از ریمل اقدام کنید چرا که مژه هایی که ریمل دارند نمی گذارند که خط چشم صاف و مرتبی داشته باشید.

 

 

مهم ترین نکته در ریمل زدن حرفه ای این است که این محصول آرایشی را از بین برندهای اصل و استاندارد انتخاب و خریداری نمایید. روبی سان یکی از برندهای معتبری است که می توانید با خیال راحت از آن با خرید کنید.

نظرات (۲)

ریمل زدن واقعا سخته مرسی که راهنمایی میکنید :)))

من عاشق ریمل زدنم ولی هیچوقت درست ریمل نمیزنم با این مطلب قشنگ یاد گرفتم چجوری ریمل بزنم مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی