rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

اگر شما دارای لب های برجسته، گوشتی و درشتی هستید از خرید رژ لب اکلیلی و شاین دار منصرف شوید. رژ لب برای زیباتر کردن لب ها استفاده می شود. اگر شما با لب های درشت از این رژ لب استفاده کنید از زیبایی شما کم می کند، تقارن و هماهنگی اجزاء صورتتان بهم می خورد. رژ لب های براق و اکلیلی برای افرادی که لب نازک دارند مناسب است. این رژ لب ها باعث درشت تر نشان دادن لبها می شود. 

پس رژ لب اکلیلی برای لب های درشت مصادف با پول دور ریختن است و قطعا از این محصولی که خریداری کرده اید اصلا استفاده نمی کنید.

رژ لب

اما بهترین پیشنهاد برای شما این است که رژ لب های تیره رنگ را در اولویت قرار دهید و از بین آن ها مناسب ترینش را با توجه به معیارهای دیگر انتخاب رژ لب خریداری کنید. یک یاز این معیارهای مهم قرار گرفتن در موقعیت های اجتماعی مختلف است.

حالا اگر شما لب هایی نازک و ظریف دارید توصیه میکنیم برای خرید رژ لب، رنگ های روشن مانند کرمی و براق را مدنظر قرار دهید.

 شما باید از رنگ هایی استفاده کنید که کمی لب هایتان را درشت تر نشان دهد. پس خرید رژ لب تیره و رنگ های جیغ برای شما ممنوع است. این رنگ ها باعث می شود لب هایتان نازک تر دیده شود. لب های شما در اثر استفاده از این رنگ ها محو و ناپدید می شود.

 اگر می خواهید لب های نازک و ظریف تان جذاب تر دیده شود رژ لب براق یا برق لب بخرید و روی رژ لبتان استفاده کنید. مناسب ترین رنگ برای شما صورتی ملایم است. و روی آن هم یک لایه برق لب بزنید. زیبایی شما افسانه ای خواهد شد.

اما همه لب ها متقارن با هم نیستند. گاهی لب بالا بزرگتر و لب پایین کوچکتر یا برعکس است. مهم ترین چیزی که در آرایش لب باید به یاد داشته باشید این است که اگر لب هایتان متقارن نیست آنها را متقارن کنید.

اگر لب بالایی برجسته تر و لب پایین شما نازک است، باید زمان خرید رژ لب یک رنگ انتخاب با دو درجه روشنی خریداری کنید. به لب های بالای تان رژ لبی روشن و به لب پایین از همان رنگ اما تیره تر بزنید. با این کار لب پایین شما کمی برجسته تر و در کل متقارن به نظر می رسد.

رژ لب

 

و اما اگر لب پایینی تان برجسته تر از لب بالایی است، در مرحله اول رژ لب را بر اساس تناژ پوست انتخاب کنید. رنگی را انتخاب کنید که به پوستتان می آید. برای اینکه بین لب هایتان تقارن ایجاد کنید کمی رژ لب روشن به مرکز لب بالایی تان بزنید و بقیه لب را با رژ لب تیره تر همان رنگ بپوشانید. با این کار لب بالایی تان کمی درشت تر به نظر می رسد.

آیا می دانستید برای ایجاد تقارن لب ها، در کنار خرید رژ لب مناسب باید یک خط لب هم بخرید. خط لب باید همرنگ با رژ لب باشد تا تاثیر استفاده از رژ لب را افزایش پیدا کند.

اگر زمان خرید رژ لب این فکر به ذهنتان خطور کرد که تعداد زیادی رژ لب دارید پس بهتر است دست نگه دارید.

می توانید به جای خرید رژ لب، رژ لب های قدیمی خودتان را با هم ترکیب کنید و رنگی خاص و شیک که فقط روی لب های شما یافت می شود را ایجاد کنید. این رنگ خاص آرایش شماست و هیچ جای دیگر پیدا نمی شود.

رژ لب را از برندهای معتبر و استاندارد بخرید تا آرایشی با تضمین سلامتی داشته باشید. می توانید به سایت روبی سان مراجعه کنید و رژ لب مناسب با لب هایتان انتخاب کنید و از کیفیت آن لذت ببرید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی