rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

تتر نوعی ارز دیجیتال است که  با نماد USTD نشان داده می شود و یک کوین پایدار که مبتنی بر بلاکچین است و توسط دلار USD حمایت می شود. این پروژه در سال ۲۰۱۵ میلادی دو توکن به نام های USTD و EURT با عنوان دلار تتر و یورو تتر شروع شد.

تتر امروزه از چه کوین هایی پشتیبانی می کند؟

  1. دلار آمریکا

  2. یورو

  3. وان چین

  4. XAUT که نوعی از استیبل کوین است که با اونس طلا پشتیبانی می شود.

در این مقاله می خواهیم بدانیم تتر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 

تتر چیست

مزایای تتر چیست؟

تتر امروزه به عنوان رمز ارزی که می تواند توسط صرافی ها، شرکت های مالی و کسانی که معامله های شخصی می کنند بسیار مورد توجه قرار گرفته و محبوب شده است. این ارز دیجیتال برای جلوگیری از افت سرمایه در نوسانات بازار ارزی منتقل و ذخیره می شود.

 

یکی دیگر از مهم ترین مزایای تتر این است که به راحتی خرید و فروش می شود. به دلیل اینکه این ارز دیجیتال در شبکه بلاکچین جا به جا می شود به صورت رمز گذاری شده است و امنیت کافی را دارد. چون ارزش هر تتر به اندازه یک دلار آمریکاست، ارزش هر تتر کاملا ثابت است و در مقابل نوسانات بازار ارز دچار تغییر نمی شود.

  

ارزش تتر چقدر است؟

USTD رمز ارزی است که ارزش آن خیلی نزدیک دلار است یا اینکه با با آن برابر است. چند خط قبل گفتیم که از مزایای تتر این است که ارزش آن پایدار است تا بتوان آن را مانند دلارهای دیجیتال به کار برد.

تتر چیست

 

خرید تتر چگونه است؟

امروزه بسیاری از افراد تمایل زیادی به خرید تتر دارند. برای خرید تتر در صرافی ها باید مقدار و قیمت مورد نظر خودتان را مشخص کنید. بعضی از افراد تترها را با قیمتی که خودشان دلشان می خواهد به فروش می رسانند و اگر شما بخواهید از این دسته افراد خرید کنید باید با قیمت پیشنهادی آنها کنار بیایید اما این راه، تنها روش خرید تتر نیست. 

می توانید تترهایی که به قیمت بازار هستند را خریداری کنید. معمولا ارزهای دیجیتالی که طبق قیمت بازار فروخته می شوند خیلی سریع تر به فروش می رسند. 

 

تتر چیست

 

از کجا تتر بخریم؟

خرید تتر در بسیاری از صرافی های بزرگ و معتبر جهان انجام می شود اما از آنجایی که در خرید تتر برای ایرانیان محدودیت های زیادی وجود دارد و همین طور درگاه های پرداخت آنلاین برای ایرانیان بسته است شما باید از یک بازار یا صرافی معتبر، این ارز دیجیتال را بخرید. 

سایت تترلند به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های تبادل تتر در زمینه خرید این رمز ارز فعالیت میکند. برای خرید تتر در سایت تترلند باید در مرحله اول احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت به معنای پیروی از قوانین ضد پولشویی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر است. کاربر وظیفه دارد که اطلاعات کاملا درست را وارد سایت کند. بدیهی است که درصورت انجام هر تخلفی از جانب کاربر و تایید آن مسئولیت آن به عهده کاربر است و تترلند حق ارجاع موارد تخلف به مراجع ذی النفع را دارد.

با تترلند نیازی نیست که نگران حفظ اطلاعات شخصی خود باشید. تترلند اطلاعات احراز هویتی شما را بر بستر آفلاین نگهداری میکند. 

 

 




 

نظرات (۱)

سلام وقت بخیر 
ممنون از وبلاگ خوبی که دارید همه چی خوبو کامل بود من خیلی راضی بودم دستتون درد نکنه راستی منم میخوام یه پیشنهاد بهتون بدم که خیلی خوبه من خودم به شخصه ازشون خرید کردم و واقعا از حق نگذریم ازشون خیلی راضی بودم و همه چیشون عالی بود هم گوشیو زود به دستم رسوندند هم تو سایتشون هرچیزی که میخواستم در مورد گوشی مورد نظر بدونم بود و از همه مهم تر گارانتیه خیلی معتبری هم دارند به نظر من شمام سایتشونو از دست ندید و به سایتشون سر بزنید پشیمون نمیشید 😍😍🙏🙏
https://mariatell.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی