rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

یکی از ابزارهای مفید آرایشی که امروزه بسیار مورد استقبال و استفاده خانم ها قرار می گیرد کانسیلر جامد است. 

در واقع کانسیلر یک کرم پودر فشرده می باشد که قدرت پوشانندگی بسیار بالاتر از کرم پودر دارد. دلیل ان هم وجود رنگدانه های متنوع و زیاد در کانسیلر است. کرم پودر می تواند یک بیس آرایشی برای شما  ایجاد نماید و تا حدودی لکه ها و نقاط تیره و قهوه ای پوست را کاور کند و کانسیلر جامد هم می تواند نقش مکمل داشته باشد و به مخفی کردن لکه های تیره پوست کمک کند.

از کانسیلر مایع برای پوشاندن و مخفی کردن نواحی تیره پوست مانند کبودی زیر چشم استفاده می شود و برای نقاط ریز و خطوط تیره باید از کانسیلر جامد استفاده شود.

همانطور که گفتیم کانسیلر جامد دارای رنگدانه های زیادی است. اما این رنگدانه ها باعث شده است که نمونه هایی از این کالا به وجود بیاید که با استقبال گسترده خانم ها مواجه شود. کانسیلرهای رنگی نمونه ای از این محصول است که به شدت مورد استقبال و توجه خانم ها قرار گرفته است. 

رنگ هایی مانند بنفش، سبز، زرد و صورتی همگی جزئی از رنگ های کانسیلر جامد است.

هر کدام از این رنگ ها متناسب با یک صورت است و می تواند تاثیر متفاوتی روی چهره و آرایش داشته باشد.

در این مقاله تصمیم داریم در مورد کانسیلر جامد صورتی و اینکه چه تاثیری می تواند روی آرایش صورت شما داشته باشد صحبت کنیم.

کانسیلر جامد رنگی

کانسیلر جامد صورتی

یکی از کاربردهای مهم کانسیلر جامد رنگی دادن طراوت و شادابی به پوست است. اگر شما خانمی با رنگ و روی پریده هستید و همه شما را مریض و بی حال تلقی می کنند بهتر است از معجزه ای که کانسیلر جامد صورتی روی صورت شما ایجاد میکند بهره ببرید.

کانسیلر جامد صورتی به دلیل داشتن رنگ قرمز کم رنگ می تواند روی صورت شما شادابی و نشاط و انرژی به وجود آورد.

برای اینکه تاثیر این کانسیلر را بهتر درک کنید باید آن را زیر چشم تان بکشید.

اگر می خواهید با کمک کانسیلر جامد این کار را انجام دهید توصیه میکنیم زیر چشم هایتان یک مثلث بکشید و با کمک پد آن را تا پایین و روی گونه های خود پخش کنید. سپس پد آغشته با کانسیلر صورتی را به پشت چشم و پلک های خود نیز بکشید تا کل ناحیه چشمتان یک دست کاور شود. برای پخش کردن کانسیلر هم براش موجود است و هم پد. پیشنهاد ما پد آرایشی است که هم باعث خوب پخش شدن کانسیلر شود و هم ماندگاری بالایی ایجاد نماید.

بیشتر آرایشگرها و میکاپ آرتیست ها می گویند که رنگ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از کرم پودری باشد که انتخاب و استفاده می کنید.

اما اگر از کانسیلر جامد برای کمتر کردن پف چشم و کاور کردن استفاده می کنید بهتر است کانسیلر تان یک درجه تیره تر باشد.

کانسیلر رنگ روشن تر می تواند پف چشم هایتان را بیشتر نشان دهد. علاوه بر این،  روشن بودن کانسیلر جامد باید یک درجه باشد. استفاده از کانسیلر جامد بسیار روشن تر از رنگ کرم پودر نتیجه معکوس روی آرایش دارد. یعنی به جای کاور لکه های قهوه ای و تیره آن ها را بیشتر نمایان می کند و این زیبایی آرایشی که می کنید را کم خواهد کرد.

کانسیلر جامد رنگی

بیشتر لکه های موجود روی پوست و آسیب های پوستی به خاطر استفاده از مواد آرایشی نامرغوب و بی کیفیت و یا حتی نامتناسب با پوست  است. در نتیجه این مواد به جای ایجاد زیبایی می تواند از زیبایی شما هم به شدت کم کنند.

برای خرید کانسیلر جامد مرغوب و اصل که علاوه بر زیبایی بتواند ضامن سلامتی پوستتان هم باشد،  می توانید به روبی سان مراجعه نمایید. کانسیلر روبی سان دارای ویتامین های ضروری پوست است و در کنار زیبایی به پوستتان هم رسیدگی می کند و باعث جوانی، شادابی و طراوت پوستتان خواهد شد. زمانی که شما را کانسیلر برای آرایش زیبایی استفاده می کنید آن تاثیر کلاژن سازی خود را روی پوست شما اعمال می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی