rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

 

امنیت انسان روز به روز با اهمیت تر می گردد. به گونه ای که قبلا قفل  مکانیکی توانایی آن را داشتند که بتوانند امنیت انسان را فراهم بسازند؛ اما امروزه این دسته از قفل ها توانایی آن را ندارند که بتوانند امنیت انسان را فراهم بسازند.

به دلیل همین عدم توانایی در حفظ امنیت بود که قفل های دیجیتال و در راس آن قفل اثر انگشتی وارد بازار قفل گردیدند تا بتوانند گوشه ای از امنیت از دسته رفته انسان ها را برای ما بازگردانند. 

در این مقاله ما به بررسی قفل دیجیتال اثر انگشتی خواهیم پرداخت و در ادامه به عواملی که باعث می شود قیمت قفل دیجیتال، کم و یا زیاد شود، خواهیم پرداخت.

پس با ما همراه باشید. حتما به شما پیشنهاد می کنم که مقالات دیگر وبلاگ ما را نیز مطالعه کنید و از آن ها لذت ببرید. 

قیمت قفل دیجیتال یال

 

قفل اثر انگشتی اصلا چیست؟

امروزه بازار استفاده از روش های بیومتریک که بیومتریک آن شخص نسبت به شخص دیگری متفاوت است، بسیار داغ است. یکی از این روش های بیومتریک استفاده از اثر انگشت برای باز کردن درب و ساختن قفل اثر انگشتی است. 

طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته، احتمال یکسان بودن اثر انگشت دو نفر مانند هم، در حد یک میلیونیم می باشد که تمام این عوامل دست در دست هم داده اند تا بتوانیم آن را ارزان ترین و دردسترس ترین روش بیولوژیک برای ساختن قفل دیجیتال و در صدر آن قفل اثر انگشتی بدانیم.

قفل اثر انگشتی به وسیله اثر انگشت انسان باز می گردد.  اثر انگشت ما توسط سنسور اثر انگشت شناسایی و با کتابخانه تعیین هویت تطبیق داده می شود و در صورت تطابق، قفل اثر انگشتی به روی شما باز می گردد. ( چه حس خوبی؟)

شرکت های زیادی در حال ساخت قفل دیجیتال می باشند که هم داخلی هستند و هم خارجی. از معروف ترین برندهای سازنده قفل هوشمند اثر انگشتی، سامسونگ، یال، هایوان و.. می باشد. البته اگر بخواهیم به شرکت های ارزان سازنده قفل اثر انگشتی نیز اشاره کنیم، می توانیم به کاداس و موارد دیگر نیز اشاره کرد. 

قیمت قفل دیجیتال اثر انگشتی به طور میانگین از 4 الی 5 میلیون تومان شروع می شود و تا 18 میلیون تومان نیز بالا می رود. 

در شرکت های معروف، قفل اثر انگشتی را با روش های دسترسی مرسوم دیگر مانند رمز، کارت نیز ترکیب می کنند که امنیت را نیز بالاتر ببرد.

 

قیمت قفل دیجیتال چرا انقدر گران است؟

قفل اثر انگشتی سامسونگ

 

بگذارید تصحیح کنم. قیمت قفل دیجیتال بنابر امکاناتی که در حال ارائه است، واقعا بالا نیست. فقط مشکل از اینجاست که قیمت قفل دیجیتال تابع قیمت دلار می باشد و این قیمت دلار و ارزهای دیگر است که روزانه گران می شود نه قفل دیجیتال.

ولی عواملی همانند برند سازنده، جنس قفل دیجیتال و هم چنین امکانات قفل به علاوه طراحی قفل دیجیتال بر قیمت قفل دیجیتال موثر است.

برای خرید قفل دیجیتال با مناسب ترین ترین قیمت ممکن، می توانید به وب سایت بارمان با آدرس  digitaldoorlock.ir مراجعه کنید. 

در این وب سایت ارزان ترین قیمت ممکن را خواهید یافت و تفاوت قیمت قفل دیجیتال را با وب سایت های دیگرمشاهده خواهید کرد.

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • rubi sun

قیمت قفل دیجیتال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی