rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

امروزه همه چیز رو به سمت پیشرفته شدن می رود. اپلیکیشن و نرم افزارهای مختلفی در حوزه های مختلف وارد مارکت های مختلف می شوند و مردم شروع به دانلود و استفاده از آن می کنند.

در حوزه ورزش نرم افزارهای اندرویدی وجود دارند که به شما تمرین ورزشی میدهند و باعث تناسب اندام شما می شود.

 حتی اپلیکیشن هایی نیز وجود دارند که میزان مسافت روزانه حرکت شما را بر اساس گام های شما محاسبه و به شما اطلاع می دهد.

این ها فقط مثال هایی از نرم افزار اندرویدی است.

نرم افزار اندروید دندانپزشکی لبخند

خب بالاخره، نوبت به حوزه دندانپزشکی رسید و ما در حال حاضر اپلیکیشن دندانپزشکی اندروید نیز در خدمت داریم. 

این نرم افزار های اندروید دندانپزشکی، اغلب در دو حوزه به کار می روند.

  1. برای دندانپزشکان: دندانپزشکان عزیز می توانند از نرم افزار دندانپزشکی اندروید برای مدیریت مطب و تعیین وقت و مسائل دیگر استفاده کنند. نمونه بارز آن نرم افزار اندروید دندانپزشکی لبخند می باشد. این نرم افزار اندروید دندانپزشکی که به صورت تحت وب نیز کار می کند، تمام امکانات برنامه اصلی دارد. امکانات آن شامل بخش حسابداری، بخش بیمه، بخش بیماران می باشد. بخش بیماران شامل تشکیل پرونده برای هر شخص می باشد. بنابراین با این نرم افزار اندروید دندانپزشکی شما می توانید که به صورت کامل مدیریت مطب و کلینیک خود را بر عهده بگیرید که کاملا خرید و یا استفاده از آن به سود شما خواهد بود. البته گفتنی است که این نرم افزار دندانپزشکی فقط برای نسخه اندروید نیست و در سیستم عامل ios نیز شما می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید. (خبری بسیار خوب برای دندانپزشکانی که از اسمارت فون های ios استفاده میکنند.)

نرم افزار اندروید دندانپزشکی

  1. برای مردم: نوع دیگری از نرم افزار اندروید دندانپزشکی در بازار و مارکت ها وجود دارد که مخاطبان هدف آن کسانی هستند که به سلامتی دندان خود اهمیت می دهند و دوست دارند که دندان هایی مرتب و سفید داشته باشند. در این اپلیکیشن راهنمایی های لازم شامل محتوای ویدیویی، محتوای متنی و محتوای عکسی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها و رعایت کردن موارد گفته شده می توانید به سلامت دندان خود اهمیت دهید. این نوع برنامه های دندانپزشکی در دو نوع رایگان و پولی وجود دارند که در نسخه های پولی می توان امکاناتی از جمله آلارم زمان مسواک و… مشاهده کرد که کاربردی اما نالازم است.

 

برای خرید نرم افزار اندروید دندانپزشکی اقدام کنیم؟

با توجه به اینکه ما در این زمینه برنامه های مختلف را تست کرده و از امکانات آن آگاه هستیم، به شما پیشنهاد می کنیم که اگر شما خود دندانپزشک هستید، از نرم افزار اندروید دندانپزشکی در راستای مدیریت مطب استفاده کنید. اما در حوزه نرم افزارهای اندروید دندانپزشکی که برای استفاده مردم است، پیشنهاد نمی کنم که برنامه ای را خریداری کنید. شما می توانید از نرم افزارهای رایگان موجود در گوگل پلی و بازار در این راستا استفاده کنید.


 

امیدوارم از مقاله لذت برده باشید. در بخش نظرات با ما در میان باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی