rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

عمل بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است و خوشبختانه به لطف تکنولوژی، امکان رسیدن به چهره زیبا فراهم شده است و هر کسی می‌‌تواند با مرااجعه به یک متخصص و جراح، برای عمل بینی اقدام کند. چه کسی از زیبایی خوشش نمی‌آید؟ همه دوست داریم زیبا و مورد توجه باشیم اما آیا به هرقیمتی؟ یکی از دغدغه‌های افراد برای عمل بینی، هزینه‌های مربوط به آن می‌باشد و معمولاً به مطبی مراجعه می‌شود که هزینه عمل بینی پایین‌تری دارد. اما آیا ارزان بودن ملاک اصلی برای عمل بینی است؟ اولویت های مهم در انتخاب کلینیک مناسب برای جراحی بینی چیست؟ عوامل موثر در هزینه عمل بینی چه مواردی می باشد؟

عوامل موثر بر هزینه عمل بینی

عوامل مؤثر در هزینه عمل بینی

عمل بینی مراحل متفاوتی دارد شامل قبل از عمل، بعد از عمل و حین عمل می‌باشد. در هر کدام از این مراحل اقداماتی صورت می‌گیرد و برای هر کدام هزینه متفاوتی در نظر گرفته می‌شود.

هزینه عمل بینی قبل ازعمل

این بخش شامل مواردی مانند سی تی اسکن، آزمایش خون، عکس آتلیه، قالب کنترلی می‌باشد.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

حین عمل بینی

برای انجام عمل بینی افراد و مکان حاضر در عمل در نظر گرفته می‌شود مانند جراح، متخصص بیهوشی و هزینه‌های کلینیک و بیمارستان.

دستمزد جراح نیز به نوبه خود متفاوت است و عوامل متعددی بستگی دارد به عنوان مثال: سابقه جراح، تخصص یا فوق تخصص داشتن جراح.

هزینه مربوط به کلینیک یا بیمارستان از جای به جای دیگر متفاوت است و بسته به نوع و کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود، هزینه‌های متفاوتی در نظر می‌گیرند. هر چه سابقه کلیلنک بیشتر باشد و نمونه جراحی‌های موفق‌تر داشته باشد، هزینه آن بالاتر خواهد بود. میزان اعتبار و محبوبیت کلینیک نیز در هزینه عمل بینی موثر خواهد بود.

هزینه دیگر مربوط به متخصص بیهوشی می‌باشد. متخصص شرایط بیمار را بررسی می‌کند و با توجه به شرایطش میزان داروی بیهوشی را تعیین می‌نماید. بنابراین برای هر فردی این هزینه می‌تواند متفاوت باشد.

عمل بینی

نوع بینی

انیکه بینی استخوانی باشد یا گوشتی در هزینه تاثیر زیادی دارد.

 معمولاً بینی استخوانی انعطاف بیشتری دارد و فرم شکیل‌تر و زیباتری می‌توان از آن ساخت مخصوصاً اینکه ماندگارتر است.

در حالی که بینی گوشتی بافت غضروفی ضعیف‌تری دارد که با جراحی ممکن است این بافت ضعیف‌تر گردد و استحکام خود را از دست می‌دهد. در نتیجه بینی شل‌تر می‌شود و به اصطلاح برگشت می‌کند. اما با توجه به تکنیک‌های جدید، دیگر این مشکل جای نگرانی ندارد و به راحتی حل می‌شود. به این صورت که برای تقویت بافت غضروفی، از غضروف گوش یا کتف استفاده می‌شود.

عمل بینی گوشتی، به مراتب مشکل‌تر از بینی استخوانی است و به ظرافت و تبحر خاصی نیاز دارد. بنابراین هزینه آن اندکی بالاتر خواهد بود.

هزینه عمل بینی در سال 99

عمل بینی ترمیمی، اخیراً رایج شده است. ممکن است بعضی از جراحی‌های زیبایی بینی، با ایراداتی همراه باشد که جلوه زیبایی به چهره فرد ندهد و فرد ناراحت از دست نیافتن به زیبایی مورد نظرش ناراحت باشد، در این صورت عمل بینی ترمیمی یا جراحی بینی ثانویه می‌تواند راهی برای جبران گذشته باشد. یا حتی ممکن است نتیجه عمل بینی اولیه خوب بوده و فرد از نتیجه عمل بینی راضی باشد اما هنوز جای بهتر شدن وجود داشته باشد، در این می‌توان با جراحی ترمیمی، به زیبایی بیشتر دست پیدا کرد. معمولاً هزینه عمل بینی توسط خود جراح تعیین می‌شود.

هزینه بعد از عمل

بعد از عمل اقداماتی مانند چسب زدن و معاینه صورت می‌گیرد که حتماً باید توسط خود جراح انجام شود. انجام خود سرانه چسب زدن ممکن است عوارض ناخوشایندی به همراه داشته باشد. محکم چسب زدن یا استفاده از چسب با جنس نامناسب، باعث تورم بیشتر بینی و یا حساست پوستی می‌گردد. بهتر است در جلسات چسب زدن از خود پزشکتان یاد بگیرید سپس خودتان انجام دهید. برای این ملاقات‌ها ممکن است هزینه پرداخت شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی