rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

تمام خانم ها از رژ لب استفاده می کنند و تمامی آن ها با تاثیر این ابزار آرایشی روی چهره و شادابی صورتشان آشنایی دارند.

در نتیجه خرید رژ لب یکی از کارهایی است که می تواند یک خانم را سر ذوق بیاورد. شما می توانید با خرید رژ لب مناسب و استفاده از تکنیک های آرایش لب می توانید به لب های خود فرم و حالت دلخواه خود را بدهید.

می توانید لب هایتان را کوچکتر کنید، برجسته تر و یا کشیده تر نمایید. 

داشتن لب های برجسته و درشت در بین خانم های امروزی بسیار ترند شده است و برای این کار به جای استفاده از اصول آرایش به سمت تزریق ژل می روند. 

خرید رژ لب حجم دهنده

اما ما در این مقاله به شما یاد می دهیم که اگر خرید رژ لب را مناسب انجام دهید و از روش های خاصی استفاده کنید می توانید لب های حجیم و درشت تری داشته باشید. پس اگر به دنبال داشتن استایل ترند هستید با ما همراه باشید

خرید رژ لب برای حجیم کردن لب

اولین نکته برای داشتن لب های برجسته داشتن لب های نرم و بدون خشکی و ترک است.

پس در کنار خرید رژ لب حتما یک بالم لب برای آبرسانی و نرمی لب هایتان خرید کنید. شما با کمک وازلین، بالم لب و عسل می توانید به لب هایتان و سلامت آن رسیدگی کنید.

 برای درشت تر کردن لب ها باید از خط لب استفاده کنید. خط لب می توانید آرایش لب را مرتب تر نشان دهد. خط لب را همرنگ با رژ لبتان انتخاب کنید و روی خطوط لب بکشید. 

رژ لب را از ناحیه وسط و کمان دار لب شروع به زدن کنید. ابتدا رژ لب را در آن ناحیه قرار دهید و سپس به بیرون بکشید و تا گوشه لب ادامه دهید. سپس کل لب را رژ لب بزنید. خاطرتان باشد برای این کار شما باید خرید رژ لب را از بین مدل های مختلفی که دارد جامد آن را  انجام دهید.

برای حجیم کردن لب ها نیاز است که هنگام خرید رژ لب، یک رنگ با دو طیف رنگی انتخاب کنید

از رنگی تیره از رنگ رژلب تان استفاده کنید و گوشه های لب تان را با آن رنگ بزنید تا تیره تر شود. 

در مرحله بعد با کمک یه قلمو کوچک قسمت تیره لب را با رژ لبی که از قبل به لب هایتان زدید ترکیب کنید تا خطوط تیره محو شود.

خرید رژ لب رنگ روشن می تواند کمی لب هایتان را درشت تر نشان دهد. به همین منظور رنگ روشن تر رژ لب را به وسط لب هایتان بزنید.

در انتهای کار می توانید از یک برق لب که به لب های شما درخشش دهد. البته استفاده از برق لب به خاتم هایی که لب های ظریف و نازک دارند بیشتر توصیه می شود. خرید رژ لب اکلیلی یا شاین دار به خانم های با لب های درشت به هیچ وجه توصیه نمی شود.

اگر دارای لب های نازک و کم حجم هستید به دنبال خرید رژ لب با رنگ تیره نباشید. رنگ هایی مانند قرمز تیره، قهوه ای و خاکی مناسب لب های شما نیست. برای اینکه لب های شما کمی با آرایش بزرگتر جلوه کند باید از رنگ های روشن مثل صورتی یا گلبهی استفاده کنید و روی آن یک لایه شاین لب بزنید.

خرید رژ لب حجم دهنده

برای افزایش تاثیر یک رژ لب بهتر است یک شاین لب را کنار خرید رژ لب تان قرار دهید.

روش دیگر برای برجسته تر کردن لب ها وجود دارد و آن هم استفاده از مداد لب سفید است. در وسط لب بالا و پایین کمی مداد لب سفید بکشید و بقیه لب را با رژ لب معمولی رنگ بزنید. در انتها خطوط مداد سفید و رنگی را محو کنید و یک برق لب بزنید.

اگر دقت کرده باشید در هر روشی استفاده از برق لب به شما کمک خواهد کرد که لبانی بزرگ تر داشته باشید.

برای خرید رژ لب مناسب که بتوانید با کمک آن لب های خود را درشت تر کنید می توانید به روبی سان مراجعه نمایید.




 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی