rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

یکی از لذت بخش ترین سرگرمی ها برای خانم ها خرید رژ لب و ست کردن آن با لباس ها یا با اکسسوری ها یشان است. در این مقاله روبی سان می گوید که هر خانمی باید رژ لب را براساس رنگ پوست خود انتخاب و خرید نماید. یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در خرید رژ لب ملاک قرار دادن رنگ و تنالیته پوست است.

زمانی که بین تناژ پوست و آرایش هماهنگی وجود داشته باشد زیبایی شما بیشتر خودش را نشان می دهد.

اگر شما خانمی با رنگ پوست تیره، سبزه یا برنزه هستید در خواندن این مقاله با ما همراه باشید.

رژ لب

خرید رژ لب برای پوست تیره

به مچ دست تان با دقت نگاه کنید. اگر رگ های دست تان بنفش یا آبی بود یعنی تناژ پوستتان سرد است. اگر رنگ رگ های مچ دستتان سبز بود نشان دهنده این است که تناژ پوستتان گرم است و حالا اگر شما دارای تناژ گرم هستید اگر رژ لب را از بین رنگ هایی انتخاب کنید که دارای رنگ های گرم مثل قرمز، صورتی و نارنجی است قطعا به صورتتان می آید. 

خانم های برنزه و سبزه رگ های دستشان سبز است که این نشان دهنده گرم بودن تنالیته پوستان می باشد.

بهترین رنگ هایی که یک خانم برنزه می تواند بر اساس آن خرید رژ لب انجام دهد رنگ هایی است که در طیف رنگ گرم قرار دارد. مثلا رژ لب با رنگ های قرمز، صورتی، مرجانی، هلویی و صورتی.

زمانی که رژ لبی که انتخاب می کنید با رنگ پوستتان هم خوانی داشته باشد می تواند باعث شادابی پوست شود و چهره شما را شاداب تر نشان می دهد.

اگر به خانم هایی که پوست سبزه دارید کمی با دقت نگاه بیندازید متوجه می شوید که رنگ های برنزه هم یک طیف رنگی دارد که می تواند در انتخاب و خرید رژ لب تاثیر گذار باشد.

اگر شما خانمی با پوست سبزه متوسط یعنی گندمگون هستید بهتر است خرید رژ لب تان را بین رنگ ها نارنجی و قرمز انجام دهید.

اگر شما خانمی با پوست سبزه تیره هستید رنگ صورتی میتواند انتخاب هوشمندانه ای در خرید رژ لب باشد.

و اگر شما خانمی با رنگ پوست برنزه شکلاتی هستید میتوانید خرید رژ لب تان را در بین رنگ های هلویی یا مرجانی انجام دهید.

اگر شما با رنگ پوستی که دارید خرید رژ لب را از بین رنگ ها تیره مانند قهوه ای، خاکی و بژ انجام دهید کمی آرایش روی صورت شما احساس خفگی در طرف مقابل ایجاد می کند. شما باید رنگ یرا انتخاب نمایید که کمی صورت تان را بازتر و شاداب تر نشان دهد و زیبایی آن را به رخ همگان بکشد. اما انتخاب و خرید رژ لب با رنگ تیره یک اشتباه محض است.

رژ لب

علاوه بر رنگ پوست عوامل دیگری در انتخاب و خرید رژ لب تاثیر گذار است.

یکی از این عوامل فرم لب هایتان است. اگر شما خانمی با لب های نازک و ظریف هستید بهتر است از بین رنگ ها روشن خرید رژ لب را انجام دهید. اگر لب هایتان کمی درشت و برجسته است بهترین رنگ در خرید رژ لب، رنگ ها تیره تر است. حالا فاکتور فرم لب هایتان را در کنار معیار رنگ پوستتان قرار دهید تا بتوانید خرید رز لب را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

علاوه بر توجه به معیارهایی که در انتخاب رنگ رژ لب موثر است باید به کیفیت محصولی که خریداری می کنید توجه داشته باشید. 

خرید رز لب را از بین برندهای معتبر آرایشی انجام دهید تا در کنار زیبایی از سلامتی که برای لب هایتان ایجاد می نمایید لذت ببرید.

یکی از بهترین و معتبرترین برندهای آرایشی، روبی سان است که تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا در اختیار شما بانوان عزیز قرار می دهد.

رژ لب روبی سان دارای عسل است و شما با خرید این محصول می توانید در کنار زیبایی از پوست لب هایتان نیز مراقبت نمایید.








 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی