rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

 

ممکن نیست همه چیز در زندگی ثابت بماند و فقط شما پیر و فرسوده شوید. وسایلی که استفاده می کنید هم از این قاعده مستثنی نیستند. سردکننده یا همان یخچال ها را در نظر بگیرید، از سردخانه به آشپزخانه و بعد به مرور زمان تبدیل به ساید بای ساید شدند، طوری که وجود فضای لازم برای حضور آن ها در خانه، یکی از شرایط برای خرید و اجاره آن منزل است. در مورد قفل ها کمی وضعیت متفاوت است. قفل های مکانیکی همچنان خریداران خود را دارند، ولی دلیل اصلی این موضوع عدم آشنایی عمومی با قفل دیجیتال است. وسیله ای که با وجود گذشت چندین سال از تولید اولیه اش هنوز آن طور که باید شناخته شده نیست؛

تفکرات غیر منطقی راجع به قیمت قفل دیجیتال وحود دارد و این به خاطر عدم آشنایی است.  به دلیل این که آشنایی با تکنولوژی برای پیشرفت انسان ضروری است و می تواند خیلی از معضلات باقی مانده در زندگی او را رفع کند، ما قصد داریم با توضیح قفل دیجیتال دری به روی پیشرفت شما گشوده باشیم.

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال چیست؟ 

قفل دیجیتالی، قفل الکترونیکی، دستگیره دیجیتال، قفل هوشمند، تقریبا تمام این کلمات بیانگر یک پدیده و یک اختراع بشری هستند. قرار نیست شما سر در گم شوید چرا که تمام این قفل های مذکور عملکرد ساده و مشابهی دارند و قیمت قفل دیجیتال به نسبت امکانات آن به شدت مناسب است. قفل دیجیتال برای کنار زدن مشکلات قفل مکانیکی فلزی به بازار عرضه شده است. قرار بر این است که قفل دیجیتال راه دشواری پیش پای سارقان بگذارد و به آن ها اجازه ی ورود ندهد اما قفل دیجیتال این کار را چگونه انجام خواهد داد؟

قیمت قفل دیجیتال

جایگزین های کلید در قفل دیجیتالی

وقتی قرار است مشکلات حل شود، در گام اول بهتر است کلیدی ایجاد شود که همیشه همراه شما باشد و هیچ وقت جا نماند. قفل دیجیتال بدین منظور به سراغ رمزهای عددی و اثر انگشت ( Fingerprint) رفته است. قیمت قفل دیجیتال نیز تابعی از روش های دسترسی قفل است. رمز قفل دیجیتال در خاطر شما می ماند و اثر انگشت همیشه روی پوست انگشت شماست. وقتی این راه ها با هم ترکیب می شود، بالطبع یک ادغام قوی صورت گرفته چرا که اگر هر کدام را از دست بدهید دیگری وجود خواهد داشت. قرار بر انقراض کلید مکانیکی بود ولی این یک کلید یدکی در بعضی قفل های دیجیتال وجود دارد که برای مواقعی پیش بینی شده که قفل بر اثر ضربه یا حادثه ای شکسته شده است یا به هر دلیل منبع انرژی آن به پایان رسیده است.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

قفل دیجیتال در چه رنج قیمتی قرار دارد؟

قیمت قفل دیجیتال قیمت برای بسیاری از اقشار جامعه مهم است. وقتی شما به سمت استفاده از درب ضد سرقت می روید و مبلغی را هزینه می کنید، آیا آن درب حقیقتا ضد سرقت است؟ قیمت قفل دیجیتال با توجه به توانایی ها و ظاهر فوق العاده ی آن یک مزیت برایش به حساب می آید. شما می توانید با مبلغی بین 200 تا 500 دلار بهترین های این عرصه را داشته باشید و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش هم بهره مند شوید. قفل سامسونگ پرطرفدارترین قفل دیجیتال موجود به حساب می آید که شهرت خود را تا حدود کمی مدیون نام برند است. شرکت قفل دیجیتال آریا یکی از ارائه دهندگان این تکنولوژی است که تیم پشتیبانی فوق العاده ای دارد و تمام نیازهای شما از جمله دانستن قفل دیجیتال در حال حاضر را برطرف می کند.

 

  • ۹۹/۰۶/۳۱
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی