rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

در حال حاضر، داشتن یک قفل دیجیتال برای افزایش امنیت منزل یا محیط کار یک امر اجباری و الزامی است. علاوه بر افزایش امنیت، مسائل دیگری مانند عدم نیاز به دسته کلید و زیبایی بخشی به درب جزو مسائل دیگری است که باعث می شود شما میل به خرید این وسیله دیجیتال پیدا کنید. 

پس از اینکه شما قصد خرید قفل هوشمند را پیدا کردید، حالا نوبت این است که از بین برندهای موجود در بازار یک قفل دیجیتال متناسب با خود پیدا کنید. در بازار قفل دیجیتال، شرکت های زیادی مشغول عرضه قفل دیجیتال هستند که در این بین قفل سامسونگ، جزو ارزنده ترین و بهترین قفل های هوشمند بازار است.

در این مقاله ما به بررسی قفل هوشمند سامسونگ می پردازیم و در ادامه درباره نکاتی که در هنگام خرید قفل سامسونگ باید بدانید، صحبت می کنیم. پس با ما همراه باشید.

قفل سامسونگ SHP-DP950

قفل دیجیتال سامسونگ، نماد اعتبار و زیبایی

هنگامی که شما یک قفل هوشمند سامسونگ را برای اولین بار می بینید، اولین چیزی که به چشم شما خواهد خورد و از تماشای آن لذت خواهید برد، زیبایی منحصر به فرد قفل های شرکت سامسونگ است. 

هنگامی که شما آن را با قفل های موجود در بازار مقایسه می کنید، می بینید که یا طراحی نزدیک به قفل سامسونگ را دارند و یا از زیبایی آنچنان برخوردار نیستند. 

هم چنین نکته دیگری که باعث تمایز بین قفل سامسونگ و سایر قفل های موجود در باز می شود، امکانات منحصر به فرد آن است. شما با استفاده از قفل هوشمند سامسونگ می توانید تا 100 اثر انگشت را ساپورت کنید که این عدد استفاده از این وسیله برای ادارات را مسیر و راحت می کند. علاوه بر این موضوع قفل های سامسونگ، دارای ویژگی های از قبیل ضدسرقت، ضد ضربه و... مسائل دیگری است که شما نمونه آن را در هیچ کدام یک از نمونه های مشابه مشاهده نخواهید کرد.

 

این نکات را در هنگام خرید قفل سامسونگ رعایت کنید

حالا که شما قصد خرید قفل هوشمند سامسونگ را دارید باید نکاتی را در هنگام خرید قفل رعایت کنید که به صورت زیر است:

  1. اولین نکته ای که شما در هنگام خرید باید به آن دقت کنید، روش های دسترسی قفل دیجیتال است. روش های دسترسی قفل دیجیتال، شامل اثر انگشت، رمز، کارت و کلید مکانیکی است. کلید مکانیکی را که کنار بگذاریم، شما باید محصولی را انتخاب کنید که روش دسترسی متناسب با شما را داشته باشد. برای مثال برای افرادی که شخص پیر و دچار آلزایمر در منزل دارند، خرید یک قفل رمزی گزینه نامناسبی است. البته این نکته را در نظر بگیرید که در صورت داشتن بودجه کافی، شما می توانید برای مثال قفل SHP-DP950 را تهیه کنید که تمامی روش های دسترسی گفته شده را داراست.

  2. دومین نکته ای که باید به آن دقت کنید، تعداد اثرانگشت مورد قبول توسط دستگاه است. فرض کنید که شما قصد خرید قفل سامسونگ برای اداره خود را دارید. حال اداره و شرکت شما دارای کارکنان زیادی است. پس باید قفل دیجیتال شما جوابگوی تعداد کارکنان شما باشد.

این پست ادامه دارد…...


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی