rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

خیلی از افراد از انجام عمل زیبایی بینی می ترسند. باید گفت بخشی از این ترس و استرس طبیعی است. قرار گرفتن در محیط درمانی و رفتن زیر تیغ جراحان همیشه استرس زا می باشد. مخصوصا اگر نتیجه ی این عمل به طور واضح و در مرکز چهره ی شما نمایان باشد. علت عمده ی این اضطراب، ترس از موفق بودن یا نبودن جراحی بینی است. شما هم اگر از نتیجه ی عمل زیبایی بینی خود مطمئن نباشید، تحت استرس زیادی قرار خواهید گرفت و حتی ممکن است از انجام عمل منصرف شوید.

برای این که یک عمل زیبایی بینی موفق داشته باشید، به چند توصیه ی مهم باید توجه کنید تا هم ریسک انجام عمل را به حداقل برسانید و هم شانس موفقیت جراحی بینی خود را بالا ببرید.

عمل زیبایی بینی

شناخت دقیقی از نوع بینی خود کسب کنید


پیش از اینکه برای جراحی بینی تصمیم بگیرید، به اندازه کافی تحقیق کنید و با انواع فرم های بینی آشنا شوید. سپس بینی خود را با فرم های رایج تطبیق دهید و تشخیص دهید فرم بینی شما از کدام نوع است. بینی شما از نوع گوشتی است یا استخوانی؟ چه ناهنجاری ای در آن وجود دارد که نیاز به عمل دارد؟ آیا از مشکلاتی مانند پولیپ بینی نیز رنج می برید؟ فرق عمل بینی گوشتی با استخوانی چیست؟ دانستن این موارد کمک می کند به طور دقیق بدانید چه تغییری باید روی بینی تان اعمال شود و میزان این تغییرات تا چه حد است. اگر شناخت کاملی از فرم بینی و مشکلات احتمالی بینی خود کسب کنید، می توانید انتظار واقع بینانه ای از نتیجه ی عمل زیبایی بینی داشته باشید و با انتظارات غیرمنطقی موفقیت عمل خود را به خطر نیاندازید.

جراحی بینی

انتظارتان از نتیجه جراحی بینی منطقی باشد

قدم اول برای داشتن یک عمل زیبایی بینی موفق، داشتن انتظار واقع گرایانه از عمل است. مهم ترین نکته پیش از عمل که باید از جانب داوطلب جراحی بینی رعایت شود، این است که انتظار معقولی از عمل زیبایی بینی داشته باشد. بعد از اینکه فرم بینی خود را شناختید، باید بدانید با شرایطی که بینی شما دارد، چه تغییراتی روی آن قابل اعمال است.

منبع: www.alef.ir/news/3990616097.html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی