rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

اگر از هر خانمی بپرسید که به کدام یک از ابزار آرایشی علاقه دارد به طور قطع رژ لب را نام خواهد برد. رژ لب محبوب ترین وسیله آرایشی است که همه خانم ها حداقل چهار عدد از آن را در کیف آرایشی خود دارند. 

یکی از بزرگترین سرگرمی خانم های امروزی ترکیب رژ لب های مختلف با یک دیگر است تا به یک رنگ خاص و دلربا برسند، به جای اینکه رژ لب های مختلفی خریداری کنند. با این کار حس تنوع طلبی خود را ارضاء می کنند.

اما هر خانمی باید این سه نوع رژ لب را در کیف آرایشی خود داشته باشد.

برق لب یا رژ لب مایع

رژ لبی با رنگ قرمز

رژ لب جامد.

رژ لب

از برق لب چه استفاده ای می کنید؟ کشیدن برق لب روی لب ها باعث برجسته تر شدن و درشت تر نشان دادن لب هایتان می شود. می توانید یک لایه رژ لب بزنید تا لب هایتان با رنگ رژ لب کاور شود و بعد یک برق لب روی لب هایتان بکشید. فقط اگر دارای لبانی نازک و ظریف هستید رژ لب پایه را از بین رنگ های جیغ و قرمز استفاده نکنید این کار لب هایتان را کوچکتر نشان می دهد و چهره شما را نازیبا می کند. به جای آن یک رژ لب ملایم بزنید و روی آن یک شاین لب. نکته دیگر اینکه اگر لب های برجسته و درشت تری دارید اصلا از رژ لب شان استفاده نکنید. این کار باعث می شود لب هایتان درشت تر به نظر برسد در نتیجه تناسب لب با دیگر اجزاء صورت به هم میخورد. رژ لب های مایع یا شاین لب حاوی لوسیون نرم کننده و مرطوب کننده هستند و می توانند پوست لطیف لب را تقویت، خشکی و پوسته پوسته شدن های آن را برطرف کند.

رنگ قرمز را هر خانمی انتخاب نمی کند. رنگ قرمز بسیار جذاب و خاص است که موجب می شود تمام نگاه ها به سمت شما جلب شود. اما انتخاب رنگ قرمز مخصوصا در رژ لب جسارت می خواهد. رنگ رژ لب با همه لباس ها ست می شود مخصوصا اگر لباس انتخابی شما رنگ سفید یا مشکی باشد. لباس هایی که دارای رنگ خنثی هستند با استفاده از یک رنگ جیغ می تواند جان بگیرد. یک رژ لب قرمز را حتما در کیف آرایشی تان قرار دهید حتما به کارتان می آید.

رژ لب

رژ لب جامد را تقریبا همگی در کیفمان داریم. رژ لب جامد دارای نوع چرب و خشک هستند. رژ لب جامدی که باید داشته باشیم نمونه ایی است که کاور بالایی داشته باشد و بتواند تمام قسمت های پوست لب را پوشش دهد. این نوع رژ لب ها دارای طیف رنگی وسیعی است. و شما می توانید رنگ رژ لبتان را با لباستان، روسری و شال تان ست کنید. فقط نکته ای که در مورد این نوع رژ لب ها وجود دارد ماندگاری آن هاست. ماندگاری کمی دارند و با نوشیدن یک لیوان چایی رد لب و اثر رژ تان روی لیوان می ماند. رژلب از روی لب تان پاک می شود. اگر این نوع رژ لب را استفاده کردید حتما آن را در کیف همراه خود داشته باشید. چون حتما به تمدید رژ لب نیاز پیدا می کنید.

با اینکه گفتیم این سه نوع رژ لب را حتما داشته باشید باید یادآوری کنیم که این رژ لب ها را از برندهای معتبر های آرایشی خریداری کنید. بعد از استفاده از رژ لب نباید سنگینی روی لبانتان احساس کنید. این نشانه این است که رژ لب دارای سرب است و سرب برای پوست لطیف لب بسیار مضر می باشد و در استفاده مکرر و روزانه می تواند باعث بروز بیماری های جدی شود. 

یکی از معتبرترین برندهای لوازم آرایشی روبی سان است که محصولات استاندارد و با کیفیت ارائه می دهد. می توانید به سایت روبی سان مراجعه کنید و طیف وسیع رژ لب های رنگی را مشاهده و مناسب ترین رژ لب بنابر پوست تان را انتخاب کنید.


 

  • ۹۹/۰۵/۲۷
  • rubi sun

خرید رژ لب

رژ لب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی