rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

پنکک هم یکی از محصولات آرایشی مهم می باشد که مستقیما با پوست صورت شما در ارتباط است و باید در خرید پنکک دقت بالایی کنید. این روزها به دلیل اینکه تنوع در محصولات و برند بالا رفته است انتخاب پنکک مناسب سخت شده است. افرادی هستند با پوست های خشک و یا چرب که می بایست متناسب با پوست خود پنکک را خریداری کنند.

مهمترین عامل انتخاب پنکک

قطعا دو مورد بسیار مهم وجود دارد که شما بتوانید بهترین پنکک مورد نظر خود را پیدا کنید، که آن سبک بودن و بادوام بودن آن است. پنکک پوششی است روی پوست صورتتان که باعث می شود در طول روز پوست صورتتان براق نباشد و ظاهری طبیعی داشته باشد.

خرید پنکک

شاید یکی از عواملی که از پنکک استفاده نمی کنید به وجود آمدن جوش ها روی صورتتان باشد. اما بهتر است بدانید که اگر شب ها موقع خواب آرایش صورت خود را نشویید باعث جوش می شود و این امری کاملا طبیعی است زیرا پوست شما هوای لازم را دریافت نمی کند. هر چقدر هم از پنکک ( face powder ) مناسب و با کیفیت استفاده کنید شبانه حتما می بایست صورت خود را پاک کنید.

انتخاب رنگ در خرید پنکک

امروزه پنکک ها در رنگ بندی مختلفی تولید می شوند زیرا پوست خانم ها یک رنگ نمی باشد و برای هر رنگ پوستی نوعی پنکک مخصوص استفاده می شود تا صورت حالت طبیعی خود را از دست ندهد.

پنکک

همه افراد می خواهند پوستی شاداب و شفاف داشته باشند و بسیاری از آن ها از این نعمت بزرگ محروم می باشند و نیاز دارند که یک خرید پنکک خوب داشته باشند; و نیاز دارند که پنککی که خریداری می کنند دارای پوشانندگی بالایی باشد که بتواند جای جوش صورت را بپوشاند و لک های روی صورت را کاور کامل کند. در ادامه مواردی را نام می بریم که می تواند در خرید پنکک به شما کمک کند:

  • دارای پوشانندگی بالا
  • ماندگاری
  • مات کردن پوست صورت
  • چربی پوست را کنترل کند
  • آرایش صورت را طبیعی جلوه دهد
  • بعد از استفاده صورت جوش نزد و یا لک روی پوست ظاهر نشود
  • بتوان از آن روزانه استفاده کرد

انتخاب پنکک و تفکیک پوست

همانطور که در بالاتر گفتیم پوست خانم ها متفاوت است تعدادی از آنها پوستی چرب دارند و تعدادی از آن ها پوست خشک دارند که می بایست از پنکک مناسب پوست خود استفاده کند. با روبی سان همراه باشید تا بتوانید چه پنککی مناسب پوست صورت شماست.

پوست چرب: توجه داشته باشید که افرادی که دارای پوست چرب هستند بیشتر در معرض جوش و آکنه می باشند و بهتر است به جای کرم از پنکک استفاده کنند. زیرا ساختاری دارد که باعث می شود منافذ پوستتان بسته شود و از چربی بیش از حد جلوگیری می کند که موجب می شود صورتتان کمتر جوش بزند.

پوست خشک: اگر پوستی خشک دارید به سراغ پنکک هایی بروید که غیر مات هستند و چربی پوست را جذب نمی کنند. اگر عرق پوست شما زیاد است بهتر است از فیکساتور هم استفاده کنید. زیرا کمک می کند که آرایش شما بیشتر روی پوستتان باقی بماند.

روبی سان به شما کمک میکند که بتوانید خرید پنکک با کیفیت داشته باشید تا به پوستتان آسیبی نرسد.

منبع: روبی سان

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • rubi sun

خرید پنکک

پنکک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی