rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله میخواهیم درباره محصول آرایشی کرم‌پودر و کاربردهای آن برایتان بگوییم. البته که اکثر خانم ها به این محصول آشنایی کامل دارند و روزانه از آن استفاده می کنند اما ممکن است دانستن بعضی نکات هنگام خرید کرم پودر برایتان مفید و کاربردی باشد. با روبی سان همراه ما باشید تا اطلاعات کافی را به شما دهیم.

خرید کرم پودر

کرم‌پودر یکی از بهترین و مهم ترین لوازم آرایش بانوان می باشد، شاید بدون استفاده از آن آرایش شما جذابیتی نداشته باشد. بعد از خرید کرم پودر ابتدا بهتر است زیرسازی انجام دهید و سپس از کرم پودر استفاده کنید زیرا آرایش شمارا زیباتر می کند و باعث طبیعی تر شدن چهره تان می شود. البته هدف استفاده از زیرسازی و یا کرم‌پودر یکدست شدن پوست صورت است.

انواع کرم‌ پودر

همانطور که هنگام خرید کرم پودرها متوجه شده اید، این محصول آرایشی انواع مختلفی دارد که چند نمونه از آن ها را برایتان نام می بریم:

  • فون مایع
  • کرم پودر
  • پنکیک
  • پن استیک
  • کانسیلر

فون مایع های یک از محبوب ترین نوع کرم پودرها می باشند و استفاده از آن هم بسیار راحت می باشد. علاوه براین ویژگی ها پوششی طبیعی را به پوست شما هدیه می دهد. این نوع محصول برای پوست های خشک مناسب می باشد و کافی است فقط مقداری از آن را روی صورت خود بزنید و با پد مخصوص آن را پخش کنید.

خرید کرم پودر

کرم‌پودرها هم مانند فون مایع مناسب پوست های خشک می باشند. پنکک پوشانندگی بالایی دارد و به صورت فشرده در دسترس شما است. پن استیک دارای بافت سنگینی می باشد و برای پوشاندن لک های صورت گزینه مناسبی است. از کانسیلر ها برای پوشاندن تیرگی زیر چشم و پف استفاده می شود که بهتر است فقط یک درجه از پوستتان روشن تر باشد زیرا اگر خیلی روشن استفاده کنید چشمانتان را ریزتر نمایش می دهید.

خرید کرم پودر مناسب برای انواع پوست

پوست های خشک

بعد از اینکه حمام می کنید پوست صورت شما حالت کشیدگی پیدا می کند و کمتر لکی روی پوسستان مشاهده می شود. بهتر است از کرم پودرهایی که مناسب برای پوستتان است استفاده کنید. کرم پودرهایی که مایع هستند و روغن بیشتری دارند مناسب پوست های خشک می باشند.

پوست های چرب

تعدادی از افراد بعد از شستن صورتشان برخلاف آنهایی که پوست خشک دارند حالت براقی پیدا می کند و منافذ باز صورتشان زیاد است. پوست های چرب اصولا جوش و آکنه زیادی هم می زند. وقتی هنگام خرید کرم پودر به لیبل روی آن دقت کنید که کلمه (Oil Free) یا (Matt) نوشته شده باشد.

پوست های متعادل

پوست های مخلوط و یا همان متعادل پوست هایی می باشند که قسمت T صورتتان یعنی چانه، پیشانی و روی بینی چرب می باشد و قسمت های دیگر خشک تر است. خرید کرم پودرهای مایع یا جامد با بیس آب و پنکیک‌های خشک انتخاب خوبی برای استفاده روزمره شما است. اگر میخواهید پوشش صورتتان قوی تر باشد بهتر است قبل از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون خشک (آکوا) روی پوستتان بزنید. 

سخن آخر

 

کرم پودر محصول بسیار مهمی است و در آرایش شما تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای خرید کرم پودر از سایت معتبر و با سابقه که در این زمینه فعالیت دارند استفاده نمایید. اگر میخواهید از کرم‌پودری استفاده کنید که متناسب با پوست شما باشد می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی روبی سان مراجعه کرده و کرم مورد علاقه خود را تهیه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی