rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این روز ها ارز های دیجیتال به یک بازار فعال و محبوب بین سرمایه گذاران و معامله گران تبدیل شده است، خرید ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین راه ها برای سرمایه گذاری یا حتی معامله است. برای خرید ارز دیجیتال کافی است در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنیم و حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری در صرافی ارز دیجیال نیاز دارید تا در آن احراز هویت کنید، برای احراز هویت به عکس یک کارت شناسایی نیاز دارید، دقت کنید که نام روی کارت شناسایی با نام صاحب حساب باید یکی باشد. سپس با شارژ حساب خود با ریال می توانید به خرید بیت کوین یا هر رمزارز دیگری بپردازید.

همان طور که می دانید بیت کوین با ارزش ترین یا شاید بتوان گفت محبوب ترین ارز دیجیتال است و قیمت بیت کوین به تومان همیشه یکی از دغدغه های سرمایه گذاران و معامله گران بوده که ما در لینک بالا برایتان به نمایش گذاشته ایم. جالب است بدانید که بیت کوین در سال های اخیر نواسانات قیمت عجیب و غریبی داشته و این نواسانات به عوامل مختلفی بستگی دارد.

سیستم عرضه و تقاضا یکی از تاثیرگذار ترین عوامل روی قیمت بیت کوین به تومان است، هرچه عرضه بیشتر و تقاضا کمتر باشد، قیمت پایین تر و برعکس هرچه عرضه کمتر و تقاضا بیشتر باشد قیمت بالاتر می رود. عامل دیگری که خیلی بر قیمت بیت کوین تاثیرگذار است نهنگ ها هستند، آنها با دارا بودن مقدار زیادی از رمزارزها می توانند با خرید یا نگه داشتن آن رمزارز تا حد زیادی روی بازار تاثیر بگذارند.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

آجر نما نسوز یکی از پرکاربردترین مصالح مصرفی در صنعت ساختمان می‌باشد. این آجر به خاطر ویژگی‌های خاص خود و تنوع بالا در رنگ و اندازه آن پاسخگوی نیازهای بسیاری از مشتریان خود می‌باشد. در ادامه در این مقاله از آجر شاپ به بررسی آجر نما نسوز خواهیم پرداخت.

انواع آجر نما نسوز

آجر نما نسوز انواع مختلفی دارد که شامل آجر نسوز سفید، آجر نسوز قرمز، آجر نسوز قهوه‌ای و شاموتی از جمله پرفروش‌ترین این مدل آجر نما می‌باشد. این محصولات در ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتری خود تولید می‌شود. ابعادی که خیلی در بازار پر مصرف هستند شامل 7*31*2.5 و 3*31*2.5 می‌‍باشد.  

قیمت آجر نما نسوز

قیمت این آجر با توجه به رنگ و ابعاد و نوع آن مشخص می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق آن با مجموعه آجر شاپ تماس حاص فرمایید و با استفاده از مشاوره‌های تخصصی، بهترین و مناسب‌ترین مصالح آجری خود را انتخاب و خریداری نمایید.

کلام پایانی

در این مقاله ار آجر شاپ (ajorshop.com) سعی شد که به معرفی و انواع و قیمت آجر نما نسوز به صورت خلاصه پرداخته شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و به بررسی هر محصول با توجه به اطلاعات ارائه شده و مشاوره‌های این مجموعه، بپردازید.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

از مصالحی که به علت نسوز بودن در شومینه پرکابرد بوده و سهم زیادی را در بازار خود دارد، آجر صابونی می‌باشد. این محصول وقتی در کنار هم به کار گرفته می‌شود، جلوه خاصی را به آن فضایی که با آن ساخته می‌شود را می‌دهد. این محصولی است که در ساخت شومینه خیلی پرکاربرد بوده و شکل ظاهری آن به شکل صابونی لبه گرد می‌باشد.

از نوع طراحی بسیار زیبا می‌باشد و ترکیب آن با پودر بندکشی آجر نما زیبایی آن را دو چندان می‌کند. این آجر به دلیل نوع خاص تولید آن در برابر سایر محصولات ساختمانی، کاربردی تر شده است. مزایای زیادی را می‌توان برای این آجر نام برد که هر کردام باعث منحصر به فرد شدن این آجر منجر گردیده است.

کاربرد آجر صابونی

 آجر صابونی به علت اینکه نسوز است در بسیاری از مواردی که احتیاج به نسوز بودن مصالح دارد، کاربرد فراوان دارد. با توجه به اینکه این آجر قابلیت این را دارد که وقتی به آن حرارت بالایی را انتقال دهیم، هیچ گونه آسیبی نبیند، برای بسیاری از سازنده‌ها و افراد متخصص در این حوزه بسیار جذاب است.

 کاربرد این محصول بیشتر در شومینه، باربیکیو و سایر مواردی که نما آجری با مقاومت به حرارت لازم دارد، می‌باشد. اگر به دنبال عایق حرارتی مقاوم برای فضایی می‌باشید ما به شما این محصول را پیشنهاد می‌کنیم.

مقاومت آجر صابونی

شاید به خاطر ساختار مقاوم آجر صابونی، خیلی از مشتری‌ها به استفاده از این محصول برای فضاهای آجری خود به کار می‌برند. این آجر با پودر بندکشی آجر نما ترکیبشان باعث به وجود آمدن مقاومت زیادی می‌شود که در برابر شرایط متفاوت از تخریب و آسیب به خود جلوگیری می‌کند.

سخن پایانی

آجر صابونی از مصالح پرکاربردی در صنعت ساختمان می‌باشد. همیشه سازنده‌ها و مشتری بخاطر مقاومت این محصول به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی که ذکر شد، به دنبال استفاده از آن‌ها می‌باشد. در این مقاله از آجر شاپ (ajorshop.com) سعی شد که مختصری از این محصول توضیحاتی ارائه شود.

  • rubi sun
  • ۰
  • ۰

 

شرکت اپل در تاریخ 16 شهریور 1401 از محصول جدید خود رونمایی کرد. خرید آیفون 14 که محبوب ترین مدل گوشی موبایل در 

سال جاری است طرفداران زیادی دارد. خرید آیفون 14 معمولا در نسخه ها ی 256 گیگ انجام می‌شود. تمامی نسخه های آیفون 14 پرو دارای رم 6 گیگ می‌باشند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید از بهترین دوربین، نمایشگر و عمر باتری در گوشی موبایل استفاده کنید، خرید آیفون 14 گزینه خوبی است. دوربین 48 مگاپیکسلی به علاوه صفحه نمایش همیشه روشن به این سری از گوشی ها اضافه شده است. آیفون 14 پرومکس علاوه بر مزیت های آیفون پرو، صفحه نمایش بزرگتر و عمر باتری بیشتری دارد. 

قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس باعث شده است که این مدل در لیست گوشی‌های گران‌ قیمت بازار قرار بگیرد. اما این قیمت در محدوده‌ای اقتصادی‌تر از آنچه انتظارش می‌رفت تعیین شده است.

قیمت پایه آیفون ۱۴ پرومکس حدود 1099 دلار خواهد است؛ یعنی حدود 100 دلار از آنچه انتظار می‌رفت ارزان‌تر است. البته به مراتب با افزایش حافظه داخلی قیمت این گوشی هم افزایش پیدا می‌کند، به شکلی که قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس در نسخه‌ی یک ترابایتی حدود 1699 دلار تعیین شده است.

قیمت خرید آیفون 14 بستگی به رنگ انتخابی، مدل ساده، پرو و پرومکس و همچنین ظرفیت حافظه گوشی انتخابی دارد. شما می‌توانید برای خرید آیفون 14 به سایت توشه مراجعه کنید.

  • rubi sun