rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

این روز ها ارز های دیجیتال به یک بازار فعال و محبوب بین سرمایه گذاران و معامله گران تبدیل شده است، خرید ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین راه ها برای سرمایه گذاری یا حتی معامله است. برای خرید ارز دیجیتال کافی است در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنیم و حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری در صرافی ارز دیجیال نیاز دارید تا در آن احراز هویت کنید، برای احراز هویت به عکس یک کارت شناسایی نیاز دارید، دقت کنید که نام روی کارت شناسایی با نام صاحب حساب باید یکی باشد. سپس با شارژ حساب خود با ریال می توانید به خرید بیت کوین یا هر رمزارز دیگری بپردازید.

همان طور که می دانید بیت کوین با ارزش ترین یا شاید بتوان گفت محبوب ترین ارز دیجیتال است و قیمت بیت کوین به تومان همیشه یکی از دغدغه های سرمایه گذاران و معامله گران بوده که ما در لینک بالا برایتان به نمایش گذاشته ایم. جالب است بدانید که بیت کوین در سال های اخیر نواسانات قیمت عجیب و غریبی داشته و این نواسانات به عوامل مختلفی بستگی دارد.

سیستم عرضه و تقاضا یکی از تاثیرگذار ترین عوامل روی قیمت بیت کوین به تومان است، هرچه عرضه بیشتر و تقاضا کمتر باشد، قیمت پایین تر و برعکس هرچه عرضه کمتر و تقاضا بیشتر باشد قیمت بالاتر می رود. عامل دیگری که خیلی بر قیمت بیت کوین تاثیرگذار است نهنگ ها هستند، آنها با دارا بودن مقدار زیادی از رمزارزها می توانند با خرید یا نگه داشتن آن رمزارز تا حد زیادی روی بازار تاثیر بگذارند.

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • rubi sun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی