rubisun

مجله ی برترین ها

rubisun

مجله ی برترین ها

  • ۰
  • ۰

آجر نما نسوز یکی از پرکاربردترین مصالح مصرفی در صنعت ساختمان می‌باشد. این آجر به خاطر ویژگی‌های خاص خود و تنوع بالا در رنگ و اندازه آن پاسخگوی نیازهای بسیاری از مشتریان خود می‌باشد. در ادامه در این مقاله از آجر شاپ به بررسی آجر نما نسوز خواهیم پرداخت.

انواع آجر نما نسوز

آجر نما نسوز انواع مختلفی دارد که شامل آجر نسوز سفید، آجر نسوز قرمز، آجر نسوز قهوه‌ای و شاموتی از جمله پرفروش‌ترین این مدل آجر نما می‌باشد. این محصولات در ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتری خود تولید می‌شود. ابعادی که خیلی در بازار پر مصرف هستند شامل 7*31*2.5 و 3*31*2.5 می‌‍باشد.  

قیمت آجر نما نسوز

قیمت این آجر با توجه به رنگ و ابعاد و نوع آن مشخص می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق آن با مجموعه آجر شاپ تماس حاص فرمایید و با استفاده از مشاوره‌های تخصصی، بهترین و مناسب‌ترین مصالح آجری خود را انتخاب و خریداری نمایید.

کلام پایانی

در این مقاله ار آجر شاپ (ajorshop.com) سعی شد که به معرفی و انواع و قیمت آجر نما نسوز به صورت خلاصه پرداخته شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و به بررسی هر محصول با توجه به اطلاعات ارائه شده و مشاوره‌های این مجموعه، بپردازید.

  • ۰۱/۰۸/۲۸
  • rubi sun

آجر نما نسوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی